معرفی بهترین ساعت های هوشمند در سال 2021

smart-watch

امروزه با امکانات زیاد ساعت های هوشمند، افراد زیادی مشتاق به خرید این ساعت ها شده و  علاوه بر ظاهر شیک که دارند می توانند در زمینه کنترل سلامت فرد گزینه مناسبی باشند. بهترین ساعت های هوشمند می توانند به گوشی همراه شما وصل شوند. سیستم عامل های این ساعت های هوشمند عبارتند از: تایزن، watch OS ،OS  wear گوگل. ساعت های هوشمند دارای این سیستم عامل ها مجهز به حسگر، مناسب برای ورزش که به شما امکان می دهد خواب، ضربان قلب، استرس و موارد دیگر را در بدن خود بررسی کنید. در محیط های بیرونی، ساعت های هوشمند قابلیت این را دارند که از طریق GPS یا LTE را به گوشی هوشمند خود متصل کنید و برای مسافت طی شده از آن استفاده کنید.

9تا از بهترین ساعت های هوشمند در سال 2021

ما در این جا 9تا از بهترین اسمارت واچ را به شما معرفی می کنیم:

ساعت اپل واچ سری 6

Apple Watch Series 6

اگر بخواهید با یکی از بهترین ساعت ها برای بررسی وضعیت تناسب اندام  خانم ها آشنا شوید ساعت اپل واچ سری 6 می باشد. Apple Watch Series 6 یکی از ساعت های همه جانبه برای کاربران آیفون می باشد که دارای ویژگی های قدرتمندی از جمله کنترل سلامت بدن، قابلیت ردیابی ، سبک و دارای گزینه سفارشی سازی نیز می باشد. ساعت های سری 6 نسبت به نسخه قبلی خود دارای سایز کوچک تری می باشند. دارندگان اسمارت واچ سری 5 احتمالا بتوانند از این مدل بگذرند وروی به سمت ساعت هوشمند سری 6 بیاورند. در ساعت هوشمند سری 7 دارای گزینه کنترل خواب و صفحه نمایش کمی روشن تر می باشد. کسانی که هنوز از نسخه های قدیمی استفاده می کنند هنوز هم از روشنایی صفحه رضایت دارند. اگر زیاد به سنسورهای سلامت اهمیت نمی دهید اپل واچ اس ای می تواند گزینه مناسبی باشد.

اسمارت واچ فیت بیت ورسا 3

ساعت هوشمند Fitbit Wersa 3

اگر انگیزه خود را برای ورزش وتناسب اندام از دست داده اید ساعت هوشمند Fitbit Wersa 3 می تواند مشوق خوبی برای انجام فعالیت های ورزشی باشد. این ساعت فیتنس نسخه قبلی Versa 2 با ابزارهای بیشتر برای سلامتی می باشد. با ساعت فیت بیس می تونید ضربان قلب خود را اندازه گیری کنید. با اتصال ساعت هوشمند به گوشی خود می توانید گوشی همراه را در خانه بگذارید وساعت هوشمند را با خود به همراه داشته باشید.هنگامی که برنامه Fitbit در ساعت هوشمندتان فعال می باشد می توانید یادآور را تنظیم کنید که در هر زمانی که می خواهید تمرینات ورزشی را آغاز کنید به شما هشدار بدهد. اگر کاربر اندروید هستید به پیام و تماس جوا ب بدهید. همچنین می توانید سطح اکسیژن خون را با این اسمارت واچ اندازه گیری کنید.

طبق بازرسی ها صورت گرفته از اسمارت واچ فیت بیت ورسا 3، ساعت های هوشمند بسیار سبک و متناسب با مچ دست می باشند اما دارای مشکلاتی  از جمله دیر پاسخ گویی به لمس صفحه و اختلال ردیابی از طریق جی پی اس را دارا می باشند اما به هرحال  ساعت های هوشمند مناسبی برای کنترل سلامت انسان می باشند.

ساعت هوشمند اپل واچ SE

 

اپل واچ اس ای یک جایگزین با قیمت مناسب برای اپل واچ سری 6 می باشد اما این کاهش قیمت ممکن است از یسری ویژگی های خاص آن بکاهد، ولی ضروری ترین ویژگی ها تناسب اندام ، اندازه گیری ضربان قلب و ضد آب بودن را دارا می باشد. نمایشگر این ساعت ویژگی همیشه روشن بودن صفحه، سری 5 و 6 را ندارد و همچنین فاقد حسگرهای الکتروکاردیوگرام و اکسیژن خون است و این محدودیت ها به دلیل قیمت پایین آن نسبت به مدل های دیگر می باشد. پس اگر آپشن حس گر برایتان اهمیتی ندارد اپل واچ SE گزینه مناسبی با قیمت مناسب برایتان می باشد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل گلکسی واچ اکتیو 2

ساعت هوشمند سامسونگ مدل گلکسی واچ اکتیو 2

 

 

این ساعت برای کاربران سامسونگ که بفکرتناسب اندام و همه ی قابلیت های که دریک ساعت هوشمند می باشد گزینه مناسبی است. Galaxy Watch Active 2 دارای 1سنسور برای اندازه گیری دقیق ضربان قلب با 8 دیود نوری می باشد و در صورت کم و زیاد شدن، با هشدار دادن شخص را باخیر می سازد. اکتیو 2 دارای ویژگی ECG مشابه اپل واچ می باشد. همچنین اکتیو 2 دارای یک بلندگوی داخلی برای پخش موسیقی می باشد.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS

ساعت هوشمند Amazfit GTS یکی از شیک ترین ساعت های هوشمند می باشد. بنظر می رسد این ساعت شیک با داشتن صفحه نمایش مربع شکل و یک دکمه ای از ساعت اپل الهام گرفته باشد. GTS دارای یک بند سلیکونی انعطاف پذیرمی باشد. دارای صفحه نمایش 348X442 می باشد. تولید کننده این ساعت هوشمند جی تی اس ادعا دارد که بدون کار کردن با ابزارهای آن تا 42 روز قابلیت نگهداری شارژ را دارا می باشد اما با فعال بودن ویژگی های هوشمند تا 14 روز شارژ باتری دارد. و تنها در مدت زمان 2 ساعته کاملا شارژ می شود. ساعت هوشمند Amazfit   تناسب اندام و ضربان قلب را اندازه گیری می کند و دارای 12 حالت ورزش می باشد که برای تمرینات سخت است و  قابلیت شنا در عمق 50 متر روی آن تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید  WatchOS 5 رونمایی شد

ساعت هوشمند موبووی مدل tic watch pro3

ساعت هوشمند موبووی مدل tic watch pro3

ساعت هوشمند موبووی تیک واچ پرو 3، یک ساعت اسپرت، دارای نمایشگری برجسته و کمی بزرگ می باشد البته این مدل موبووی نسبت به مدل قبلی کمی کوچکتر می باشد. دارای صفحه نمایش AMOLED می باشد که هر پیکسل دارای نوری جداگانه می باشد.

در این یاعت ها چون قسمت های مشکی رنگ نمایشگر حالت خاموشی به خود می گیرند این صفحه نمایش می تواند تا 72 ساعت شارژ را نگهدارد. بهتر است این ویژگی را در ساعت فعال کنید تا 5درصد مصرف باتری کاهش پیدا کند. هردو کاربران اندروید و IOS می توانند با استفاده از برنامه های  Google fit، Tic HealthوTic Exercise از اعلان ها بر روی اسمارت واچ خود دریافت کنند. این ساعت ها نیز میزان خواب و میزان سطح اکسیژن در خون را نیز کنترل می کنند. این ساعت ممکن است برای افرادی که مچ دست کوچکتری دارند گزینه مناسبی نباشد اما نباید از ویژگی های خوب آن غافل شد.

ساعت هوشمند فسیل مدل Gen 5 Carlyle

ساعت هوشمند فسیل مدل Gen 5 Carlyle

این ساعت های شیک با طراحی خاص خود طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. دارای مدل بندهای چرم، سیلیکونی و ضد زنگ می باشد. ساعت Gen 5 Carlyle

از یک مانیتور داخلی برای کنترل ضربان قلب بهره می برد و همچنین با  آن  تا عمق 98 فوت آب می توانید شنا کنید. این ساعت برای فعالیت های ورزشی و میزان کالری دفع شده از بدن می تواند مناسب باشد و به شما برای ادامه فعالیت انگیزه می دهد. دارای 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای موسیقی می باشد و با شارژ شدن سریع عمر باتری بیشتری نسبت به مدل های قبلی خود دارد. ساعت هوشمند فسیل همچنین دارای قابلیت نمایش وضع آب وهوا نیز می باشد.

ساعت اسکاگن  faster3

ساعت اسکاگن  faster3

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند با ظرافت هایی برای تناسب اندام می باشید ما ساعت skagen faster3 را به شما پیشنهاد می کنیم. باتری ساعت فستر 3 نسبت به مدل قبلی بهبود پیدا کرده و تا 1روز کامل شارژ را نگهداری می کند و در زمان 50 دقیقه تا 80 درصد شارژ می شود. دارای بدنه ضد زنگ و بندهای سیلیکونی می باشد. از مزایا این ساعت هوشمند فقط زیبایی آن نیست این ساعت ضد آب می باشد، امکان اتصال به چی پی اس و کنترل ضربان قلب را نیز دارا می باشد.

اپل واچ سری 6 یکی از بهترین انتخاب ساعت های هوشمند می باشد اگر چه برای استفاده از آن به آیفون نیاز دارید اما ارزش آن را دارد چون این ساعت ها خدماتزیادی را در اختیار شما قرار می دهند اگرچه از کاربران اندروید هستید گوشی هوشمند سامسونگ واچ 3 ساختاری ساده تر نسبت به گذشته را ارائه می دهد و دارای ویژگی های سلامتی مطلوبی می باشد که برخی از آن ها با سری 6 هم پوشانی دارد.

حال ممکن است این سوالات برایتان پیش بیاید:

کدام ساعت هوشمند مناسب خانم ها می یباشد؟

ساعت های هوشمند زنانه همانند سایر ساعت های هوشمند باید دارای ویژگی های تناسب اندام،میزان مسافت طی شده باشد. این ساعت ها باید دارای بندهای ظریف متناسب با مچ دست خانم ها باشد.برای انتخاب یک ساعت هوشمند مناسب خانم ها ما به شما ساعت

Galaxy Watch Active 2 برای کاربران اندروید و سامسونگ Fitbit Wersa 3 را پیشنهاد می کنیم.

بهترین ساعت برای کودکان کدام است؟

ساعت مناسب کودکان باید قابلیت ردیابی و دارای بازی برای سرگرم شدن آن ها داشته باشد . همچنین ساعت کودکان نباید هرگونه حساسیتی برای مچ دست آن ها ایجاد کند و کاملافیت با مچ دست کودک باشد. ما به شما ساعت گارمین ویوفیت (Garmin Vivofit Jr) را معرفی می کنیم.

بهترین ساعت هوشمند برای تناسب اندام چیست؟

بهترین ساعت هوشمند تناسب اندام Galaxy Watch Active2 است.  این ساعت دارای جدید ترین ویژگی ها مانند کنترل اکسیژن خون و ردیابی و تشخیص استرس را دارا می باشد.

برای انتخاب یک ساعت هوشمند چه معیارهایی در نظر بگیریم؟

اولین معیار  انتخاب ساعت هوشمند، سیستم عامل می باشد چون پرداخت هزینه برای خرید ساعت هوشمندی که با گوشی شما تناسب نداشته باشد ارزشی ندارد. امروزه اکثر سیستم عامل های ساعت هوشمند از جمله Wear OS و Tizen با اکثرسیستم عامل ها گوشی ها سازگار هستند و برخی هم مانند Apple Watch به گوش های اختصاصی نیاز دارند و این سیستم عامل ها عملکرد بهینه تری دارند.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بهترین ساعت های هوشمند در سال 2021

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *