لپ تاپ Prestige 16 ام اس آی معرفی شد

لپ تاپ Prestige 16 ام اس آی معرفی شد

در نمایشگاه Computex 2023 که در تایپه برگزار شده، MSI دو لپ‌تاپ جدید را معرفی کرده است. این مدل ها Prestige 16 2023 و Commercial 14 هستند. مدل نخست در درجه اول برای مصرف کنندگان بوده در حالی که دومی با راه حل های مناسب برای کاربران سازمانی ارائه می شود.

ام اس آی Prestige 16 2023 دارای صفحه نمایش 16 اینچی IPS LCD با وضوح QHD+ و نرخ نوسازی 165 هرتز است. این صفحه کلید شامل نور پس زمینه، اسکنر اثر انگشت و وب کم IR FHD می شود. ضخامت این لپ تاپ تنها 17.9 میلی متر و وزن آن 1.5 کیلوگرم است. یک شاسی آلیاژ منیزیمی هم در این مدل تعبیه شده است.

در بخش سخت افزاری Prestige 16 2023 دارای پردازنده Core i3 اینتل نسل سیزدهم است. این پردازنده با تراشه گرافیکی  انویدیا GeForce RTX 4060 Ti همراه می شود. دستگاه همچنین دارای 32 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه SSD است. انرژی آن توسط یک باتری 82 وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ 150 واتی تامین می شود.

گزینه های اتصال ام اس آی Prestige 16 2023 شامل WiFi 6E، بلوتوث 5.3، پورت USB-C با PD 3.1، Type-C Gen 2، HDMI 2.1 و جک هدفون 3.5 میلی متری می شود.

در سوی دیگر Commercial 14، هدف آن رقابت با رایانه‌های شخصی سازمانی پیشرفته مانند ThinkPad است. این دستگاه دارای دو ویژگی اختیاری بوده که باید به NFC و کارتخوان هوشمند داخلی اشاره کرد. این ویژگی ها یک لایه اضافی از احراز هویت امنیتی را اضافه می کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند لپ تاپ را با توجه به نیاز خود سفارشی کنند. Commercial 14 دارای تعداد زیادی پورت اتصال از جمله Thunderbolt 4، USB-A، Ethernet و NFC است. گذشته از آن شارژ سریع، طراحی خنک کننده بی صدا، پوشش مقاوم در برابر آسیب هم تعبیه شد.

Commercial 14 دارای سیستم سه میکروفون برای بهبود کیفیت صدا و نشانگر روی صفحه است. برنامه Meeting Helper به کاربران اجازه می دهد تا جلسات فریلنسری را بهتر برگزار کنند.

لپ‌تاپ‌های Prestige 16 و Commercial 14 قرار است در نیمه دوم سال عرضه شوند. قیمت هر دو دستگاه اعلام نشده و متعاقبا اعلام خواهد شد. در اخباری مرتبط شرکت MSI به تازگی مجموعه جدیدی از لپ تاپ های ورکستیشنی خود را معرفی کرده که دارای مشخصات سخت افزاری قوی و طراحی بهبودیافته هستند. این لپ تاپ ها دارای پردازنده رپتورلیک اینتل و گرافیک RTX ada انویدیا هستند.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ های ورکستیشنی جدید MSI معرفی شدند

گذشته از آن، MSI گواهینامه‌های ISV را برای تمام مدل‌های جدید لپ‌تاپ CreatorPro دریافت کرد و از سازگاری با مجموعه‌های نرم‌افزار حرفه‌ای خبر می دهد. همچنین این شرکت لپ‌تاپ‌های جدید را برای افرادی که در رشته STEM فعالیت دارند، توصیه کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ Prestige 16 ام اس آی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *