استفاده اینستاگرام از اپلیکیشن های شخص ثالث برای افزایش امنیت

افزایش امنیت اینستاگرام

افزایش امنیت اینستاگرام | یکی از مسائل بسیار مهم این روزها این است که بتوانید میزان امنیت حساب های کاربری خود را در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها بالا ببرید. اینستاگرام علاوه بر ارائه ی قابلیت های بصری و جذاب دیگر نیز اقدام به ایجاد یک سری قابلیت های جدید در زمینه ی امنیت این شبکه ی اجتماعی نموده است.

افزایش امنیت اینستاگرام

بر اساس گزارش های منتشر شده هم اکنون شبکه اجتماعی اینستاگرام از سیستم احراز هویت دو مرحله‌ ای سایر اپلیکیشن ها مانند گوگل و Duo Mobile در سیستم عامل ‌های اندروید و iOS پشتیبانی به عمل می آورد. این قابلیت چند هفته ی قبل برای سیستم عامل iOS ارائه شد و هم اکنون این قابلیت به ویژگی‌ های اپلیکیشن اینستاگرام در سیستم عامل اندروید نیز افزوده شده است. به همین ترتیب کاربران می‌ توانند با استفاده از این روش به جای سیستم پیامکی به منظور احراز هویت دو مرحله‌ای خود استفاده نمایند.

کارشناسان امنیت فضای مجازی اعتقاد دارند که سیستم تایید هویت پیامکی مسائل امنیتی زیادی دارد و کاربران باید هر چه زودتر از روش‌ ها و سایر اپلیکیشن ها به منظور تایید هویت دو مرحله‌ ای استفاده نمایند. کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS برای فعال نمودن این قابلیت جدید باید وارد منوی اصلی یا همبرگری پروفایل خود شده و پس از انتخاب گزینه ی تنظیمات، گزینه‌ ی احراز هویت دو مرحله‌ ای را انتخاب کنند.

افزایش امنیت اینستاگرام

بعد از آن باید اپلیکیشن مورد نظر خود را برای انجام تایید هویت دو مرحله‌ ای انتخاب نمایند. اینستاگرام به طور اتوماتیک اپلیکیشن قابل استفاده در گوشی هوشمند کاربر را پیدا کرده و آن را به کاربر پیشنهاد می نماید. به علاوه طی پروسه‌ ی مذکور، کاربران را همراهی می نماید و توضیحات لازم را به آن ها ارئه می دهد. بر همین اساس تمامی کاربران گوشی های هوشمند از این پس می‌ توانند افزون بر استفاده از سیستم پیامکی برای احراز هویت دو مرحله‌ ای، از این روش نیز بهره ببرند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  نحوه تگ کردن افراد در پست ویدئویی اینستاگرام

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : استفاده اینستاگرام از اپلیکیشن های شخص ثالث برای افزایش امنیت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *