معرفی برترین ساعت ورزشی دنیا: ساعت سونتو

معرفی برترین ساعت ورزشی دنیا: ساعت سونتو

یکی از ابزارهای کاربردی هوشمند در دنیای امروز، مربوط به ساعت‌های مچی است. استفاده از ساعت برای بسیاری افراد فارغ از سن‌وسال، به یک جزء جدا ناپذیر در زندگی تبدیل شده است. در نسل جدید این محصول شاهد خلق ساعت‌های هوشمند با قابلیت‌های بسیار هستیم. استفاده از آپشن‌های مختلف در تولید این ساعت‌ها این محصولات را مناسب برای بسیاری از کارهای روزمره نموده است. ساعت‌های ورزشی یکی از انواع این ساعت‌های هوشمند است که دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیاری برای ورزشکاران است.

در بین انواع ساعت‌های ورزشی هوشمند در بازار، ما در این مقاله قصد داریم به ساعت سونتو پرداخته و در حد توان مطالب مفید و جامعی در خصوص این ابزار کاربردی ورزشکاران ارائه نماییم. امید که مطالب نگارش شده در این مقاله مفید فایده واقع شود.

آشنایی با شرکت سونتو

مرغوبیت، اعتبار و اطمینان گزینه‌هایی است که با شنیدن نام سونتو در ذهن افراد حرفه‌ای و خاص‌پسند نقش می‌بندد. شرکت فنلاندی سونتو توسط توماس وهلنن در سال ۱۹۳۶ شروع به کار کرد. این برند محبوب در دنیای ورزش با تولید یک قطب‌نمای پر شده از مایع، سرآغاز تحولی نو در دنیا را به نام خود ثبت نمود.

به‌طوری‌که اولین قطب‌نمای نظامی که در ارتش این کشور استفاده شد، ساخته شده این شرکت فنلاندی است قطب‌نمای مچی m_34 با بدنه آلومینیومی تولید شده در این شرکت، جزو یکی از ابزارهای کاربردی مهم نظامی در آن زمان شناخته شد.

کارخانه مرکزی سونتو در وانتا پایتخت فنلاند قرار دارد. ضمن اینکه بیش از ۴۰۰ کارمند در سراسر دنیا، ارائه‌کننده محصولات این شرکت به مردم هستند. شرکت دریا کاو یکی از نمایندگان رسمی و معتبر ساعت سونتو است که در ایران فعالیت می‌کند. این شرکت محصولات سونتو را با گارانتی به علاقه‌مندان به این برند فنلاندی ارائه می‌نماید.

انواع ساعت‌های سنتو

ساعت‌های ساخته شده توسط شرکت سونتو باتوجه‌به تخصصی بودن آن، گزینه مناسب افراد ورزشکار و ماجراجو است. در ادامه به نمونه‌های پر طرفدار و محبوب این برند اشاره خواهیم کرد:

ساعت سونتو ۳

این مدل از ساعت با صفحه گرد، وزنی ۳۶ گرمی و بدنه فلزی با طرح اسپرت، مناسب برای آقایان و بانوان تولید شده است. درست است که ساعت‌های شرکت سونتو با قابلیت‌های تخصصی گزینه بسیار مناسبی برای ورزشکاران است، اما این بدین معنا نیست که از آن در دیگر موارد نمی‌توان استفاده کرد، ساعت سونتو ۳ یکی از این مدل‌های کمپانی فنلاندی سونتو است که قادر به استفاده از آن در مکان‌های رسمی و روزمره هستید.

قفل صفحه لمسی در هنگام ورزش، قابلیت تنظیم نور پس‌زمینه، قابلیت قفل با دکمه، سازگار با گوشی‌های اندروید ۴ به بالا، قابلیت استفاده از جی‌پی‌اس، حسگرهای ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، شتاب‌سنج، شمارنده ضربان قلب و گام‌شمار، نمایش دو تایم هم‌زمان و… از جمله ویژگی‌های این مدل از برند سونتو است.

ساعت سونتو ۵

یکی دیگر از محصولات شرکت فنلاندی سونتو مربوط به مدل جی‌پی‌اس دار سبک و مقاوم با قابلیت‌های ضربان سنج قلب و باتری عالی آن در مدل سونتو ۵ است. این ساعت مولتی اسپرت سبک، گزینه بسیار مناسبی برای تمرینات ورزشی، تندرستی و گردشگری است. حالت‌های هوشمند باتری، بیش از ۸۰ حالت ورزشی، ردیاب خواب و فعالیت، به‌روزرسانی از طریق هوا، مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۳۰ متر و… از جمله ویژگی‌های برتر این محصول است.

ساعت سونتو ۷

این ساعت هوشمند که به لحاظ ظاهری دارای صفحه گرد بوده، دارای کیفیت بسیار بالایی در ساخت است. سیستم‌عامل wear os ، سازگار با اندروید و ios ، بلوتوث حسگر sp02، باتری لیتیومی با پایداری دو روز، حسگر اپتیکال ضربان قلب، قطب‌نما، ارتفاع‌سنج، فشارسنج هوا، سنجش سطح اکسیژن خون، دستیار صوتی، نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم، و… انبوهی از قابلیت‌های این ساعت سونتو است.

ساعت سونتو ۹

این مدل از ساعت‌های ورزشی هوشمند در دو نسخه معمولی و تیتانیوم با قابلیت نگهداری باتری تا ۱۲۰ ساعت، گزینه بسیار مناسبی برای ورزشکاران و ماجراجویان است. اعلام وضعیت آب‌وهوا، صفحه‌نمایش لمسی، جهت‌یابی با جی‌پی‌اس، انتخاب هوشمند حالت باتری، بیش از ۸۰ حالت ورزشی، مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متر و… از جمله ویژگی‌های این مدل ساعت سونتو ورزشی است. این محصول با داشتن وزن ۷۲ گرمی، جنس استیل بدون زنگ، بند سیلیکونی، باتری لیتیوم یونی، صفحه نمایشگر رنگی و… در کنار قابلیت‌های بسیار خود رقیب سرسخت برند گارمین است.

ساعت سونتو ورتیکال

یکی از ساعت‌های پیشرفته ورزشی این شرکت به مدل ورتیکال آن اختصاص دارد. این محصول که در سال ۲۰۲۳ رونمایی شد، در حال حاضر جزو محصولات بی‌رقیب در بازار است صفحه نمایشگر ۴۹ میلیمتری، رزولوشن بالا، مجهز بودن به صفحه‌نمایش سولار در سری تیتانیوم آن، قابلیت نمایش نقشه‌های آفلاین و… جزو آپشن‌های ویژه این مدل به نسبت مدل‌های قبلی است. باتوجه‌به قابلیت‌های پیشرفته این محصول، قیمت ساعت سونتو ورزشی بسته به انتخاب مدل معمولی یا تیتانیوم آن متفاوت خواهد بود.

معرفی برترین ساعت ورزشی دنیا: ساعت سونتو

نمایندگی ساعت سونتو در ایران

همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره شد، شرکت سونتو بیش از ۴۰۰ نماینده فعال در سرتاسر دنیا دارد که به‌عنوان نمایندگی این شرکت اقدام به فروش محصولات آن می‌نمایند. شرکت دریا کاو یکی از نماینده‌های رسمی و معتبر این ساعت ورزشی در ایران است که این محصولات را به همراه گارانتی ارائه می‌نماید. امکان خرید انواع ساعت‌های سونتو برای مشتریان ایرانی در این مجموعه فراهم است. به همین دلیل برای استفاده از خدمات مناسب این شرکت فنلاندی بهتر است به نمایندگی‌های آن در کشور مراجعه نمایید.

محصولات سونتو یا گارمین؟

در تولید هر دو مدل از این ساعت‌های هوشمند به‌گونه‌ای عمل شده که به لحاظ ساختار بسیار شبیه است، ولی به لحاظ ظاهری بسیار متفاوت هستند. در ساخت بدنه ساعت سونتو از حداقل دکمه استفاده شده که به تغییر بین حالت آن کمک می‌کند. این در حالیست که محصولات گارمین در مرحله نخست دارای وزن بیشتری نسبت به ساعت سونتو است.

علاوه بر این محصولات گارمین دارای صفحه بزرگتر است که از چند دکمه به‌منظور تنظیمات ساعت در آن استفاده شده است. در کنار این موارد هر دو برند دارای قابلیت‌های خاص خود هستند، ولی محصولات شرکت سونتو با آپشن‌های ویژه مناسب برای ورزش و استایل‌های اسپرت است. برای خرید دایو کامپیوتر سونتو و دیگر محصولات این برند، می‌توانید به سایت اینترنتی معتبر شرکت دریاکاو مراجعه نمایید.

کلام پایانی

یکی از برندهای محبوب در بین ساعت‌های ورزشی مربوط به شرکت سونتو فنلاند است. این مجموعه که در سال ۱۹۳۶ کار خود را با تولید یک قطب‌نمای پر شده از مایع آغاز کرد، در حال حاضر محصولات متنوعی از ساعت ورزشی هوشمند را به بازار عرضه می‌کند. ساعت سونتو ورزشی در حال حاضر با کارایی‌های متفاوت در بازار موجود است.

هرچند که برند گارمین به‌گونه‌ای همپا با این برند اقدام به تولید انواع ساعت‌های هوشمند نموده است؛ اما شرکت سونتو با آپشن‌های گوناگون که در محصولات خود ارائه نموده، همچنان سردمدار ساعت‌های هوشمند در بازار است. با یک سرچ کوچک در اینترنت شاهد مدل‌های مختلف این شرکت به‌عنوان محصولات برتر در دنیا هستید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی برترین ساعت ورزشی دنیا: ساعت سونتو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *