معرفی بازی پادگان + دانلود

بازی پادگان

از هر چیزی که بگذریم دیگر نوبت به آن رسیده که یک بازی فکری جذاب را برای شما معرفی کنیم . بین کاربران همیشه عده ای هستند که دوست دارند بازی های را در گوشی خود داشته باشند که با چند کلیک ساده بتوانند خود را سرگرم کنند . همیشه بازی های سخت و هجومی نمی توانند برای همه جذاب باشند زیرا سلیقه ها متفاوت است و گاهی نیاز است بازی های فکری تولید شود که هم ظاهری شیک داشته باشند هم گرافیک آنها حرفه ای و دارای انیمیشن های جذابی باشند .

بازی پادگان یکی از بازی های است که شاید هیچ گاه شما از آن خسته نشوید و دوست داشته باشید روزانه آن را بازی کنید . در بازی پادگان شما ساعت ها می توانید بازی کنید و بدون اینکه برای شما تکراری شود مرحله به مرحله جلو بروید . بازی پادگان در اصل سبک ساده ی را دارد و برای بازی کردن باید حتما جدا از سادگی و ساده بودن بازی از فکرتان کمک بگیرید و اگر بخواهید بدون فکر کردن حرکتی را در بازی انجام دهید باید با آن خدافظی کنید زیرا خواهید باخت  .

بازی پادگانگیم پلی :

با اینکه بازی پادگان از نظر جذابیت، سادگی و زیبایی بسیار مورد پسند واقع شده اما باید بدانید ایده اصلی بازی تکراری است و پیش تر ها بازی های با همین چیدمان تولید شده است .

در صفحه اصلی بازی پادگان یک جدول 4*4 داشته اید که در خانه های جدول آن کاراکترهای نظامی را می بینید . شما از سرباز صفر در بازی دارید تا ستوان ، سروان ، سرگرد، سرهنگ و ….

به صورت کلی روند بازی به این صورت می باشد که باید کاراکترهای خانه های جدول را با یکدیگر ترکیب کنید که این کار را با حرکت انگشتان دستان خود باید انجام دهید ، در اصل هر کاراکتری را که میخواهید به هر سمتی ببرید باید حرکت انگشتان خود را نیز به همان سمت بکشانید دقت کنید تنها ترکیب کاراکترها در صورتی انجام می شود که دو کاراکتر با یکدیگر از نظر شکلی یکی باشند . مثلا می توانید دو سربازی صفر را با یکدیگر ترکیب کنید تا یک سرجوخه تولید کنید اما نمی توانید سرجوخه را با سرباز صفر ترکیب نمایید یا سرهنگ را با سرباز صفر ترکیب کنید . پس از اینکه هر بار خانه های جدول را حرکت دادید در خانه های که خالی می ماند یک کاراکتر جدید ظاهر می شود .

بازی پادگاندر نهایت شما در بازی دارای امتیاز می باشید ، که هر چقد میزان کاراکترهای شما بیشتر باشند امتیاز بیشتری را کسب می کنید . این بازی در حین سادگی بسیار جذاب است به شما پیشنهاد می کنیم حتما یکبار لذت بازی با پادگان را از دست ندهید.

 

برخی از ویژگی های این بازی :

جوایز و سکه های مجانی در طول روز

انیمیشن های جذاب

ده ها کاراکتر نظامی بامزه

گیم پلی جذاب

گرافیکی عالی

و قابلیت های جالب دیگر ….

 

شما می توانید هم اکنون این بازی جذاب ، ساده و  لذت بخش را از کافه بازار دانلود نمایید .

پادگان

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بازی پادگان + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *