معرفی اپلیکیشن Vanido (اپلیکیشن صدا سازی)

Vanido

یکی از اپلیکیشن های که شاید کار با آنها بسیار جالب باشد اپلیکیشن های صداسازی می باشد . این روزها افراد زیادی هستند که دوست دارند خوانندگی یاد بگیرند ، اما آیا واقعا خوانندگی کار راحتی است ؟ در جواب باید اینگونه گفت هر چیزی نیاز به تمرین زیاد و تلاش دارد . برای خوانندگی نیز باید متقاضیان به کلاس های مخصوص مراجعه کنند تا بتوانند طی دوره طولانی و همچنین پرداخت هزینه به صورت اصولی آن را یادبگیرند .

در صورتی که شما هدف های دیگر جز خوانندگی دارید و میخواهید خوانندگی را صرفا در زمان کوتاه و کم ترین هزینه یاد بگیرید و به صدای خوشی دست پیدا کنید می توانیم به شما اپلیکیشن Vanido را پیشنهاد کنیم .

نحوه ی کار این اپلیکیشن بدین صورت است که با ارائه کردن تمرینات روزانه به شما کمک می کند تا قدرت صدایتان را بالا ببرید و موجب می شود که تقویت مهارت تشخیص نت را در شما ایجاد نماید . در واقع به صورت زنده می تواند کوک صدا و نتی را که شما می خوانید تشخیص بدهد  البته شاید زیاد نتواند در تشخیص نت ها قوی باشد و باید از یک جفت هدفون دارای میکروفن برای اینکار استفاده نمود  .

تمریناتی که توسط این اپلیکیشن برای شما ایجاد می شود بیشتر به بازی و سرگرمی تبدیل شده و شما هر کدام از تمرینات را که انجام دهید امتیازی به شما تعلق خواهد گرفت . هر روز توسط این اپلیکیشن سه تمرین به شما داده می شود که در چهار دسته قرار داشته اند : صدای سینه ، صدای سر، چابکی ، بنیان صدا .

این اپلیکیشن آنگونه که به نظر می رسد ،جز اپلیکیشن های کاملی است اما در هر حال باز هم برای تکمیل شدن به زمان و بروز رسانی بیشتری نیاز داشته است . اگر شما هم دوست دارید وارد تب خوانندگی شوید و از خوانندگی خود لذت ببرید حتما کار با این اپلیکیشن را فراموش نکنید .

Vanido

Vanido

(هم اکنون شما می توانید آن را در اپ استور دانلود نمایید  )
3.7/5 - (12 امتیاز)

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن Vanido (اپلیکیشن صدا سازی)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *