معرفی اپلیکیشن پزشک خانواده (اندروید )

اپلیکیشن پزشک خانواده
امروزه متاسفانه خبرهای زیادی در مورد مرگ و میر شنیده می شود . لازم است بیشتر در مورد بیماری ها و سلامت خود بدانیم و اطلاعات لازم را بدست بیاوریم .
عادتهای بد غذایی ، کم خوابی ها ، مصرف خود سرانه دارو و … همه از جمله مسائلی هستند که می توانند سبب شوند تا سلامتی شما را به خطر بیافتند . اما خوشبختانه شما می توانید با رعایت برخی نکات و همچنین استفاده از عادت های صحیح غذایی موجب پیشگیری از این تهدیدات سلامتی شوید .
یکی از اپلیکیشن های که می تواند در این راستا به شما کمک کند ؛ اپلیکیشن پزشک خانواده می باشد . این اپلیکیشن به کمک شما آمده است تا به سلامت شما اهمیت دهد . در این اپلیکیشن تلاش شده است تا اطلاعات عمومی شما در زمینه های درمان و سلامت افزایش یابد و همچنین به شما کمک می کند تا از علل ابتلای بیماری ها آگاه شوید و بتوانید با رژیم های غذایی و دمنوش های گیاهی یک سبک زندگی سالم و صحیح را داشته باشید .
این اپلیکیشن دارای آیتم های زیادی است از جمله بخش دارو و درمان که در آن به بیماری ها و علت های مبتلا شدن به بیماری و اطلاعات داروهای صنعتی وشیمیایی پرداخته شده است همچنین در مورد طب سنتی و طب اسلامی می توانید از این برنامه کمک بگیرید .
فراموش نکنید که در پزشک خانواده می توانید شاخص های مانند BMI و BMR بدن تان را نیز مورد سنجش قرار دهید ، تا به میزان مصرف کالری و اضافه وزن تان کنترل بیشتری داشته باشید . البته قسمتهای از این برنامه رایگان است ولی با پرداخت 5000هزار تومان می توانید از همه ی امکانات این برنامه استفاده نمایید .
 
دانلود اپلیکیشن پزشک خانواده
اپلیکیشن پزشک خانواده
به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن پزشک خانواده (اندروید )

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *