معرفی اپلیکیشن قدرتمند اسکنر CamScanner ( اندروید ، IOS ،ویندوز فون) + دانلود

دانلود اپلیکیشن اسکنر

خوشبختانه امروزه قابلیت های جدید و پر کاربردی در گوشی های هوشمند وجود دارد که به کاربران امکان می دهد تا در لحظه از آنها استفاده کنند. پیش تر ها برای اسکن تصاویر مجبور بودیم از دستگاه اسکنر استفاده کنیم ولی امروزه این کار با گوشی های هوشمند به سادگی صورت می گیرد تنها کافی است اپلیکیشن مورد نظر را بر روی دستگاه خود نصب نمایید  .

CamScanner در نسخه آندروید و IOS  و همچنین ویندوز فون وجود دارد . این اپلیکیشن در سه نسخه رایگان و لایسنس دار و پریمیوم عرضه شده است که در نسخه لایسنس دار آن شاهد کیفیت بالایی هستیم و شما می توانید بدون اینکه واترمارکی داشته باشید به شکل PDF سندی را ذخیره کنید ( برای دریافت این نسخه باید 2 دلار و برای دریافت پریمیوم 4.99 پرداخت نمایید ).

کار با این اپلیکیشن بسیار راحت است ، تنها کافی است شما اپلیکیشن را بر روی دستگاه خود نصب نمایید و آن را باز کنید . در صفحه پیش فرض شما در My Docs هستید که می توانید با ضربه زدن بر روی آیکون دوربین  از سند خود عکس بگیرید و آن را ذخیره نمایید.

این برنامه به صورت ماهرانه و خودکار می تواند گوشه های صفحات را تشخیص دهد و در کوتاه ترین زمان ممکن اسناد متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد . نسخه ی از این نرم افزار که به صورت رایگان عرضه شده است  دارای قابلیت ها و امکانات بی نظیری است که برای استفاده برخی از  قابلیت ها باید پول پرداخت نمایید.

نقاط قوت :

1)ذخیره اسناد اسکن شده با فرمت PDF و JPEG

2)امکان به اشتراک گذاری اسناد اسکن شده

3)امکان ذخیره اسناد در فضای ابری

دانلود اسکنر برای ویندوز فوناپلیکیشن ویرایش تصویردانلود اپلکیشن اسکنر

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن قدرتمند اسکنر CamScanner ( اندروید ، IOS ،ویندوز فون) + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *