معرفی اپلیکیشنی برای مدیریت زمان ( iOS و اندروید )

مدیریت زمان

aTimeLogger

آیا تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که زمان چقد در زندگی ما انسان ها مهم است ؟ آیا واقعا زمان می تواند نقش مهمی در زندگی ما داشته باشد؟خیلی ساده می توانیم بگوییم که اگر زمان را مدیریت کنیم می توانیم به بهترین نحوه برنامه های خود را پیش ببریم . پس باید بدانیم از دست دادن زمان و همچنین بیهوده تلف کردن آن تنها می تواند به ضرر ما تمام شود . با توجه به این مقدمه ، امروز در این پست قصد داریم شما را با اپلیکیشنی آشنا کنیم که می تواند در مدیریت زمان به کمک شما بیاید . aTimeLogger یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت زمان است  . برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن با ادامه این پست ما همراه باشید  .

شما با نصب این اپلیکیشن قادر هستید هر فعالیتی را که در طول شبانه روز انجام می دهید ثبت کنید . سپس در پایان همان روز یا در آخر هفته یا ماه همه ی فعالیت های را که انجام داده اید در قالب آمار عددی و تصویری مشاهده نمایید .

پس با این حساب شما می توانید به کمک این نمودار ها و آمارها مدیریت صحیحی از زمان خود داشته باشید و به زمان های که در طول روز بیهوده تلف کرده اید بیشتر رسیدگی کنید . البته در این اپلیکیشن به صورت پیش فرض چندین فعالیت مانند خوابیدن ، گشت و گذار در اینترنت ، خوردن غذا و…. دسته بندی شده اند ولی شما می توانید دسته های دیگری نیز به آن اضافه کنید .

از جمله کاربردی ترین و مهم ترین ویژگی های که این اپلیکیشن در خود داشته است می توان به ایجاد محدودیت برای فعالیت ها ، تعیین نمودن اهداف ، خروجی گرفتن از آمار و نمودار ها با فرمت های HTML یا CSV اشاره نمود .

دقت داشته باشید که ثبت فعالیت در این اپلیکیشن به دو صورت امکان پذیر می باشد : شما می توانید زمانی که یک فعالیت را شروع کردید تا پایان آن کرنومتر اپلیکیشن را به راه بیندازید ( در این وضعیت شما می توانید حالت توقف یا راه اندازی مجدد را نیز داشته باشید )  یا می توانید پس از انجام فعالیتی به صورت دستی آن را به داده های اپلیکیشن اضافه نمایید .

خوشبختانه این برنامه مدیریت زمان هم برای اندرویدیها وجود دارد هم برای iOS ها .

کاربران عزیزی که از نسخه اپلی این اپلیکیشن می خواهند استفاده کننده باید دقت کنند که این نسخه اپلی با نسخه گوگلی قابل قیاس نیست . پس می توانند از 2 aTimeLogger استفاده نمایند که این اپلیکیشن نیز قابلیت های حرفه ای و زیادی داشته است و می توانند نهایت بهره گیری را از آن داشته باشند .

aTimeLoggerدر نهایت اگر شما هم جز افرادی هستید که به زمان برای خود اهمیت می دهید و همچنین برایتان مهم است که چگونه می توانید از زمانتان استفاده کنید به شما پیشنهاد می شود این برنامه کاربردی و مفید را برای دستگاههای خود نصب کنید .

اپلیکیشن اسکانو

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشنی برای مدیریت زمان ( iOS و اندروید )

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *