راهنمای تنظیمات هندزفری در گوشی شیائومی

تنظیمات هندزفری در گوشی شیائومی

اگر موبایل شیائومی دارید ولی از کار نکردن هندزفری به تنگ آمده اید. بدانید که به احتمال زیاد تنظیمات هندزفری در گوشی شیائومی را به دستی انجام نداده اید. برای اینکه بتوانید از داشتن موبایل خود لذت ببرید و بتوانید موسیقی را با آرامش گوش دهید با ما همراه باشید.

مشکل هندزفری در گوشی شیائومی

شاید فکر می کنید مشکل هندزفری در گوشی شیائومی مربوط به انجام ندادن تنظیمات هندزفری در گوشی شیائومی است. اما دلیل کار نکردن این دستگاه جانبی علاوه بر انجام ندادن تنظیمات گوشی می تواند دلایل دیگری چون سخت افزاری یا نرم افزاری نیز باشد. همچنین برای رفع این مشکل مراحل زیر را طی کنید شاید یکی از موارد زیر عامل کار نکردن هندزفری شما باشد.

رفع مشکل هندزفری در گوشی شیائومی

· ابتدا قبل از دستکاری تنظیمات هندزفری در گوشی شیائومی از سالم بودن هندزفری مطمئن شوید. برای این کار می توانید آن را به یک لپ تاپ یا به گوشی هایی که پورت آنها هندزفری را ساپورت می کند وصل کنید و سپس آن را تست نمایید.

· اگر از هندزفری سیم دار استفاده می کنید اما صدایی نمی شنوید اول بلوتوث شیائومی را خاموش کنید. شاید فکر می کنید خاموش کردن بلوتوث شیائومی چه ربطی به صدای هندزفری دارد؟ در واقع امکان دارد بلوتوث گوشی شما به اسپیکر یا دستگاه دیگری وصل شده باشد و به جای پخش صدا از طریق هندزفری، ان را به دستگاه جانبی دیگر که از طریق بلوتوث وصل شده است ارسال می کند.

· بجای انجام تنظیمات هندزفری در گوشی شیائومی پورت مربوط به هندزفری را تمیز کنید. در حقیقت وجود گرد و خاک های داخل پورت هندزفری امکان دارد از اتصال هندزفری به گوشی جلوگیری کنید. برای تمیز کردن این پورت کافی است چند بار به قسمت پورت، فوت کنید این عمل شما را یاری خواهد رساند.

· از تنظیمات صوتی دستگاه خود مطمئن شوید. گاهی فقط یک دست کاری کوچک یا بی توجهی شما در قطع کردن صدای هندزفری سبب شده است شما فکر کنید دستگاه جانبی شما مشکل دارد. در این حالت تنها کافی است صدای هندزفری را افزایش دهید.

· گاهی امکان دارد در تنظیمات هندزفری در گوشی شیائومی یا برنامه های نرم افزاری شما اختلال پیش آمده است. شما می توانید با ری استارت گوشی خود دوباره برنامه ها را به حالت اولیه باز گردانید.

· گاهی شما توانایی برطرف کردن مشکل را ندارید و لازم است توسط یک متخصص این مشکل بر طرف شود. در نتیجه مراجعه به یک تعمیرگاه موبایل می تواند مشکل هندزفری در گوشی شیائومی را برطرف کند.

تنظیمات هندزفری بلوتوث در اندروید

تنظیمات هندزفری در گوشی شیائومی یا تنظیمات هندزفری بلوتوث در اندروید بسیار آسان تر از استفاده از محصولات سیم دار می باشد. در هندزفری بی سیم تنها کافی است یکبار هندزفری را با گوشی مچ کنید. دیگر برای استفاده های بعدی از هندزفری نیازی به اتصال و طی کردن مراحل تنظیمات نیست. در واقع برای بار های بعدی لازم است بلوتوث گوشی را روشن کنید خود موبایل به صورت خودکار نام هندزفری را شناسایی می کند و آن را وصل می نماید.

برنامه تنظیمات هندزفری بلوتوث شیائومی

جهت اجرای هندزفری بلوتوث، لازم است از تنظیمات هندزفری در گوشی شیائومی اطلاع کافی داشته باشید و بتوانید مراحل را به درستی اجرا نمایید.

حال برای اجرای یک هندزفری مدل بلوتوثی لازم است مراحل زیر را مرحله به مرحله اجرا نمایید:

ابتدا بلوتوث موبایل شیائومی را روشن کنید حال از اتصال گوشی به بلوتوث هندزفری اطمینان یابید. اگر از نحوه اتصال و روشن شدن بلوتوث در موبایل خود اطلاعات کافی ندارید بهتر است از دفترچه راهنمای گوشی خود کمک بگیرید.

اگر مدل تنظیمات هندزفری در گوشی شیائومی شما بالا است برای رفتن به تنظیمات موبایل خود گزینه Connected Device را انتخاب کنید. اما در مدل های قدیمی اندروید تنها کافی است روی گزینه بلوتوث کلیک کنید و خود به خود موبایل، دستگاه های حاوی بلوتوث را شناسایی می کند.

اکنون روی عبارت Pair New Device کلیک کنید. این کار برای گوشی هایی است که با روشن شدن بلوتوث هنوز هیچ دستگاهی را شناسایی نکرده اند. این گزینه مسئول اسکن کردن بلوتوث دستگاه های همجوار گوشی را بر عهده دارد. حال با پیدا شدن بلوتوث هندزفری، گوشی به آن متصل می شود و شما می توانید از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

تنظیم صدای چپ و راست هندزفری شیائومی

اگر میخواهید از طریق تنظیمات هندزفری در گوشی شیائومی کیفیت صدای دستگاه خود افزایش دهید یا می خواهید صدای دستگاه راست و چپ هندزفری خود را تنظیم کنید لازم است مراحل زیر را اجرا نمایید:

ابتدا در قسمت تنظیمات موبایل شیائومی گزینه Region را انتخاب کنید.

این قسمت مربوط به انتخاب کشوری است که امکان دسترسی به تنظیمات را دارد. برای این کار باید از انتخاب کشور هایی که محدودیت دارند مانند کشور های اروپایی اجتناب کنید.

بعد از طی کردن مراحل ارائه شده شما قادر به افزایش صدای هندزفری خواهید شد. حال اگر هندزفری شما از نوع سیم دار باشد برای بالا بردن افزایش کیفیت صدای راست و چپ شیائومی می توان از طریق مراحل زیر این کار را انجام داد.

به قسمت Settings مراجعه کنید.

حال گزینه Sound and vibration را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

با باز شدن پنجره جدید گزینه Headphones را انتخاب کنید.

حال گزینه مربوط به واژه Equalizer را فعال کنید. شما می توانید پیکربندی این بخش را به صورت دلخواه مونتاژ کنید یا می توانید یکی از برنامه های پیش فرض طراحی شده این برنامه را اجرا نمایید.

اکنون هندزفری مورد نظر را انتخاب کنید. حال اگر مدل دستگاه شما از نوع بی سیم یا بلوتوث باشد واژه Mi Sound Enhancer را انتخاب نمایید. انتخاب این عبارت می تواند شما را در تنظیم صدای چپ و راست یاری رساند.

همچنین می توان با طی کردن مراحل زیر تنها صدا را از گوشی راست هندزفری شنید:

setting, Accessibility, hearing, left sound. اما اگر بخواهید به صورت پیشرفته تنظیمات هندزفری در گوشی شیائومی را اجرا کنید می توانید از اپلیکیشن های جانبی تقویت صدا نیز کمک بگیرید. برنامه Super Volume Booster یکی از برنامه های مناسب برای هندزفری بی سیم و با سیم است. این برنامه شما را در تقویت صدا تا ۲۰۰ درصد یاری خواهد رساند.

4.4/5 - (45 امتیاز)

نظرات در مورد : راهنمای تنظیمات هندزفری در گوشی شیائومی

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. گوشی شیائومی دارم نوت 10 هندزفری بهش وصل میکنم ی aux وصل میکنم موقع زنگ خوردن صدای زنگ گوشی ازش پخش نمیشه .
    صدای آهنگ و صدای برنامه میاد.
    چه مشکلی به وجود امده
    ی راه حلی بگین

  2. گوشی شیائومی دارم نوت 10 هندزفری بهش وصل میکنم ی aux وصل میکنم موقع زنگ خوردن صدای زنگ گوشی ازش پخش نمیشه .
    صدای آهنگ و صدای برنامه میاد.
    چه مشکلی به وجود امده