معایب پژو 2008

پژو 2008

پژو 2008 یکی از خودروهایی است که به تازگی وارد بازار خودروهای کراس اوور ایران شده و یک خودروی فرانسوی تلقی می گردد، اما اکنون اگر بخواهیم کمی این خودروی فرانسوی را موشکافانه بررسی کنیم، خواهیم دید که ایران خودرو در ساخت این خودرو کمی دست برده است و واقعا قطعات آن برای فرانسه نمی باشد! برخی قطعات گویا تعویض شده و قطعات چینی جایگزین آن شده اند! البته ویژگی های خوب نیز از خود دارد که به راحتی می توان به آن ها اشاره کرد ولی در این بخش قصد داریم معایب پژو 2008 را برایتان بازگو نماییم.

پژو 2008

نکات منفی پژو 2008

به طورکلی خودرویی که از همه لحاظ بی عیب و نقص باشد کم پیدا می شود و اصولا خودروها در یک بخش لنگ می زنند و این بار نوبت به 2008 رسیده است که توسط ایران خودرو در بازار ایران عرضه می گردد.

  • بسیاری از افراد هدفشان از خرید خودروی کراس اوور این است که چهر چرخ آن متحرک باشد (دو دیفرانسیل) نه اینکه یک خودرو خریداری کنند و همانند خودروهای سواری تک دیفرانسیل باشد. کراس اوور پژو 2008 از این نوع خودروها می باشد و هدف پژو از این کار، این بوده است که به منظور کاهش قیمت سیستم چهار چرخ متحرک را بر روی آن قرار نداده است ولی داستان های پشت پرده ی این قضیه را ما نمی دانیم!
  • آیا ریموت کنترل پژو 206 را دیده اید؟ ریموت کنترل 2008 نیز دقیقا همانند 206 می باشد و هیچ فرقی با آن ندارد (مثلا خودرو امروزی تر شده…!)

پژو 2008

  • سیستم صوتی این خودرو مجهز به بلوتوث می باشد و می توانید گوشی هوشمند خود را به این سیستم متصل نمایید و موسیقی های گوشی خود را در اتومبیل گوش کنید ولی اگر آیفون داشته باشید، قضیه عوض می شود، چراکه باید در ابتدا یک کد وارد نمایید تا دستگاه شما ثبت گردد و پس از آن می توانید با آیفون نیز متصل شوید. (برای آیفون طراحی نشده…اندروید بخرید!)
  • یکی از مشکلاتی که به عنوان مشکلات اصلی این خودرو به حساب می آید، حجم فضای داشبورد آن می باشد که بقدری کوچک است، حتی یک کتابچه نیز در آن جای نمی گیرد تا چه برسد به یک جسم بزرگتر؟!…
  • راننده ی محترم، سوخت خودروی شما رو به اتمام است، اگر بنزین نزنید، کور می شوید!!!!. زمانی که سوخت خودروی شما از حد معینی کاهش می باشد، مانیتور کیلومتر این خودرو به رنگ قرمز وحشتناکی در می آید که بشدت چشم راننده را اذیت می کند و تا زمانی که بنزین نزند، درست نمی شود! (خب، شاید راننده اون لحظه پول همراهش نیست…!)
بیشتر بخوانید  بررسی تخصصی پژو 2008

پژو 2008

دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معایب پژو 2008

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اولا که تمام قطعات فرانسوی هست اینو از لیست واردات گمرک میشه فهمید ثانیا سیستمش برای اپل خیلی هم مناسبه چون car play داره که به راحتی گوشی میرور میشه روی مانیتور. ولی خیلی خوبه که بزرگترین معایب این ماشین همینایی هست که گفتید نشون میده این ماشین چقدر خوبه که بزرگترین معایبش ایناست