مشخص شدن تاریخ رونمایی سری شیائومی 13

مشخص شدن تاریخ رونمایی سری شیائومی 13

این که شیائومی برای عرضه سری 13 شیائومی آماده می شود، دیگر یک راز نیست. دستگاه های جدید به عرضه خود نزدیک شده اند و در چندین مرجع صدور گواهینامه ظاهر شده اند. اکنون، یک گزارش جدید نشان می دهد که زمان انتظار تقریباً به پایان رسیده است. سری Xiaomi 13 در تاریخ 1 دسامبر در چین ظاهر می شود.

طبق گفته YouTuber Sahil، سری Xiaomi 13 در تاریخ 1 دسامبر عرضه می شود. گزارش او بسیار جالب است زیرا او همچنین پیشنهاد می کند که در هند در همان تاریخ عرضه شود. شیائومی معمولا چند ماه طول می کشد تا پرچمداران خود را به بازارهای دیگر به جز چین عرضه کند. بنابراین، دیدن آن در چین و هند به طور همزمان بسیار شگفت انگیز خواهد بود. او همچنین تصاویری از گوشی را در رنگ های آبی و قهوه ای به اشتراک گذاشت. این تصاویر نصب دوربین پشت سه گانه و همچنین برند لایکا را تایید می کنند. این همکاری با سری Xiaomi 12S آغاز شد و برای Xiaomi 13 زنده است.

علاوه بر Sahil، یکی دیگر از کاربران توییتر، Gadgets Turbo چندین گزینه رنگی را برای گوشی به اشتراک گذاشته است. تصاویر مجموعه ای از رنگ ها از جمله سفید، قرمز و خاکستری را نشان می دهند. مدتی از آخرین نسخه با گزینه های رنگی بسیار می گذرد. شیائومی 13 در حال آماده شدن است تا دستگاهی برای همه سلیقه ها باشد.

طبق گفته Geekbench، شیائومی 13 دارای شماره مدل 2211133C است. این لیست تایید می کند که اسنپدراگون 8 نسل 2 در راس آن قرار دارد. شیائومی 13 نسخه هایی با 8 گیگابایت و 12 گیگابایت رم خواهد داشت. انتظار داریم فضای ذخیره سازی تا 256 گیگابایت یا حتی 512 گیگابایت باشد. وب سایت بنچمارک همچنین اندروید 13 را مستقیماً تأیید می کند. با این نسخه، ممکن است اولین نسخه MIUI 14 را نیز مشاهده کنیم. طبق وب سایت 3C، این گوشی با شارژ سریع 67 واتی راه اندازی خواهد شد. این سریع‌ترین استاندارد موجود شیائومی نیست، اما همچنان از برخی گوشی‌های پرچمدار پیشی می‌گیرد. شایعات همچنین از یک دوربین 50 مگاپیکسلی برای این گوشی خبر می دهند که ممکن است IMX890 باشد. علاوه بر وانیل، این شرکت 13 پرو را نیز با مشخصات بهبود یافته معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  شیائومی در پرچمداران بعدی فناوری شارژ سریع 200 واتی استفاده می کند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخص شدن تاریخ رونمایی سری شیائومی 13

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *