گوشی Redmi K50S Pro و 12تی پرو به لنز تله فوتو مجهز می شوند

گوشی Redmi K50S Pro و 12تی پرو به لنز تله فوتو مجهز می شوند

لو ویبینگ، مدیر کل برند ردمی، اخیراً اعلام کرده است که این شرکت گوشی هوشمند جدیدی از سری Redmi K50 را بر اساس پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Plus Gen 1 عرضه خواهد کرد. طبق شایعات، اسمارت فون آینده تحت برند Redmi رسما Redmi K50S Pro نام خواهد داشت.

به گفته Digital Chat Station، این گوشی با صفحه نمایش بهبودیافته، دوربین، باتری بزرگتر و شارژ سریع عرضه خواهد شد. علاوه بر این، منبع داخلی وجود لنز تله فوتو را تایید می کند. به زوم 5 برابر یا 10 برابر اعتماد نکنید. به احتمال زیاد، یک ماژول معمولی با بزرگنمایی 2x یا 3x خواهد بود.

آخرین گوشی Redmi با دوربین زوم اپتیکال، Redmi K30 Pro Zoom Edition انحصاری چین بود که دارای لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر و OIS بود. پیش از این، هر دو Redmi K20 و Redmi K20 Pro دارای یک ماژول 8 مگاپیکسلی با زوم 2 برابر بودند.

انتظار می رفت سری Redmi K همان پیکربندی دوربین را حفظ کند، اما این اتفاق نیفتاد. Redmi K30 و Redmi K30 5G با سنسورهای ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسورهای سنجش عمق 2 مگاپیکسلی عرضه شدند. دوربین تله ماکرو فوکوس خودکار 5 مگاپیکسلی محبوب شیائومی در Redmi K30 Pro معرفی شد. بعدها، این دوربین در کل خط Redmi K40 استفاده شد، اما امسال سری Redmi K50 آن را به نفع یک دوربین ماکرو غیرمفید 2 مگاپیکسلی کنار گذاشت.

انتظار می رود Redmi K50S Pro با نام Xiaomi 12T Pro در بازارهای بین المللی عرضه شود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا اواسط تابستان امسال منتظر ماند و شرکت ردمی این گوشی را معرفی می سازد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نمایشگر ردمی A27Q 2K معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی Redmi K50S Pro و 12تی پرو به لنز تله فوتو مجهز می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *