مشخصات کلیدی نهایی Pixel 7a گوگل فاش شد

مشخصات کلیدی نهایی Pixel 7a گوگل فاش شد

Google I/O هفته آینده در 10 می برگزار خواهد شد و در روز دوم رویداد، این شرکت میان رده جدید Pixel 7a را معرفی خواهد کرد. ما می گوییم “میان رده”، اما این گوشی از نظر مشخصات واقعا به گوشی پرچمدار پیکسل 7 نزدیک است.

پیکسل 7a اولین گوشی از سری “a” با دوربین اصلی وضوح بالا (64 مگاپیکسل)، اولین با صفحه نمایش کمیاب با نرخ نوسازی بالا (90 هرتز) و اولین با شارژ بی سیم (18 وات) خواهد بود. این یک ارتقاء بزرگ نسبت به 6a از یک سال پیش است. بسیار نزدیک به مشخصات پرچمدار پیکسل 7 بوده که هنوز کمتر از یک سال از عمر آن می گذرد. این شامل چیپست Tensor G2 می شود.

Pixel 7 سال گذشته با قیمت 600 دلار شروع شد و این روزها تقریباً همیشه با تخفیف هایی همراه است. انتظار می رود پیکسل 7a  بیش از 500 دلار قیمت داشته باشد که 50 دلار بیشتر از 6a قبل از آن است. این غیرمنتظره نیست، با توجه به آپدیت های عمده در مدل جدید.

در مقایسه با پیکسل 7، صفحه نمایش 6.1 اینچی کمی کوچکتر از پنل 6.3 اینچی مدل پرچمدار است، اما هر دو صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتزی FHD+ دارند. یک دوربین اصلی با وضوح بالا برای Super Res Zoom بهبودیافته نیز موجود است و همچنین شارژ بی‌سیم، بنابراین فاصله بین 7 و 7a وجود دارد اما بسیار کوچک.

در اخباری مرتبط گوگل تایید کرده که این برند Pixel 7a را در تاریخ 11 می راهی هند می کند. این اعلامیه همچنین تایید می کند که دستگاه به طور انحصاری از طریق Flipkart در هند در دسترس خواهد بود، درست مانند Pixel 7 و Pixel 7 Pro. هنوز هیچ تاییدی در مورد قیمت هندی این دستگاه وجود ندارد، با این حال، پاراس گوگلانی، به قیمت آن اشاره کرده است.

به گفته گوگلانی، گوگل پیکسل 7a قیمتی بین 35 تا 39 هزار روپیه خواهد داشت. اگر این درست باشد، کاهش قابل توجهی در قیمت خواهد بود زیرا 6a با قیمت 43999 روپیه در هند عرضه شد.

طبق گزارش‌های قبلی، گوگل پیکسل 7a آینده دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی FHD+ OLED با نرخ نوسازی 90 هرتز است. این دستگاه از چیپست داخلی Tensor G2 گوگل که در Pixel 7 و Pixel 7 Pro نیز استفاده می شود، قدرت می گیرد و با 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید  بررسی تخصصی لپ تاپ chromebook

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات کلیدی نهایی Pixel 7a گوگل فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *