مشخصات کلیدی می پد 5 شیائومی آشکار شد

مشخصات کلیدی می پد 5 شیائومی آشکار شد

شرکت شیائومی در نظر دارد نسل جدید تبلت خود را در چند مدل معرفی کند. در این بین باید به تبلت می پد 5 اشاره داشت که مشخصات کلیدی برجسته ای را دربرمی گیرد. به نظر می‌رسد که معرفی شیائومی Mi Pad 5 در گوشه گوشه قرار دارد و می تواند بازگشت این شرکت به بازار تبلت ها باشد. با قرار دادن iPad های اپل در بخش های مختلف قیمت ، بازار تبلت های اندروید رقابت سختی را پشت سر گذاشته است ، فقط چند نام باعث افت جدی شده است. حالا ، شیائومی به دنبال این است که حضور خود را با Mi Pad 5 احساس کند. گفته می شود این تبلت دارای کد رمز K81C است و گزارش MyDrivers نشان می دهد پشتیبانی شارژ سریع و نرخ تازه سازی صفحه بالاتر را ارائه می دهد. مشخصات Mi Pad 5 نوک داده شده و گفته می شود این تبلت در دو مدل و با تفاوت در چیپست و اندازه صفحه نمایش در دسترس خواهد بود.

مدل پایه Mi Pad 5 توسط MediaTek Dimensity 1200 SoC مجهز خواهد شد در حالی که نسخه با اندازه صفحه نمایش بزرگتر از کوالکام Snapdragon 870 و نه Snapdragon 888 همانطور که قبلا گزارش شد استفاده خواهد کرد. گفته می شود که Mi Pad 5 دارای صفحه نمایش 11 اینچی + Quad HD با نرخ تازه سازی 144 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز است. گفته می شود این گوشی مجهز به سنسور اثر انگشت جانبی و پشتیبانی از قلم است که به آن امکان رقابت با تبلت های سامسونگ ، هواوی و اپل را می دهد.

گفته می شود که نوع کوالکام باتری 8000 میلی آمپر ساعتی دریافت می کند و این تبلت دارای پوستی MIUI مشابه آنچه در Mi MIX Fold دیده می شود ، خواهد بود. این برنامه پشتیبانی از چند پنجره ، رابط دسک تاپ با منوی شروع و نوار وظیفه از ویندوز را ارائه می دهد. این تقریباً تمام مواردی است که در حال حاضر در مورد مشخصات Mi Pad 5 فاش شده است اما با توجه به درزها و گزارش های متعدد ، می توان انتظار داشت که پرتاب در حال بسته شدن باشد. برای جزئیات بیشتر به اطراف بچسبید.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت MIUI 12.5 برای گوشی MI 8 شیائومی

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات کلیدی می پد 5 شیائومی آشکار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *