مانیتور 31 اینچی ازراک با وضوح 4K معرفی شد

مانیتور 31 اینچی ازراک با وضوح 4K معرفی شد

ASRock، سازنده تایوانی معروف قطعات کامپیوتری مانند مادربرد، کارت گرافیک و مینی پی سی، از مانیتور گیمینگ جدید در Computex رونمایی کرد. این نمایشگر 55 اینچی چشمگیر دارای وضوح 8K و گواهی HDR 1000 است که رنگ‌های زنده و مشکی عمیق را تضمین می‌کند. با این حال، به دلیل رزولوشن 8K از نظر نرخ نوسازی بزرگی برخوردار نیست.

ASRock همچنین مانیتور گیمینگ PG32UMF 4K را معرفی کرده  تا مشتریانی را که به دنبال صفحه نمایش مناسب با نرخ نوسازی بالاتر هستند، پوشش دهد. این پنل 31.5 اینچی IPS رزولوشن 3840 در 2160 را ارائه می دهد و تصاویری دقیق را به نمایش درمی آورد. با حداکثر روشنایی 600 نیت و گواهی VESA DisplayHDR 1400، مانیتور قادر است در سناریوهای خاص به 1400 نیت برسد و محتوای HDR پر جنب و جوش و پویا را نمایش دهد.

چیزی که این مانیتور را متمایز می کند نرخ نوسازی 144 هرتز آن بوده که یافتن آن در نمایشگرهای با وضوح 4K غیر معمول است. این ویژگی آن را برای گیمرهای رقابتی ایده‌آل می‌کند، زیرا می‌توانند در حین انجام بازی‌های MMO و FPS تا رزولوشن 4K از نرخ فریم صاف لذت ببرند.

ASRock نور پس‌زمینه‌های Mini-LED را در جدیدترین مانیتور گیمینگ خود گنجانده که به آن امکان می‌دهد به سطوح روشنایی چشمگیری دست یابد. این فناوری با 1152 منطقه کم نور محلی، کنتراست استثنایی و کنترل دقیق نور پس زمینه را تضمین می کند. سیستم نور پس زمینه Mini-LED مانیتور، همراه با گواهینامه VESA DisplayHDR 1400، تصاویری خیره کننده با روشنایی بالا و سیاهی عمیق ارائه می دهد. نمای کلی محصول ASRock دقت رنگ عالی مانیتور را برجسته می کند و 97درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد.

این مانیتور از فناوری‌های AMD FreeSync Premium و NVIDIA G-SYNC پشتیبانی کردهکه باعث کاهش پارگی صفحه و تضمین گیم‌پلی یکپارچه می‌شود. علاوه بر این، ASRock ادعا می کند که زمان پاسخ سریع کمتر از 1 میلی ثانیه است.

از نظر اتصال، PG32UMF دارای پورت های DisplayPort 1.4، HDMI 2.1، USB Type-C و USB Type-A است. این شامل چهار پورت USB نوع A برای اتصال راحت محیطی می شود. ASRock تأیید کرده که درگاه USB Type-C از حالت DisplayPort Alt پشتیبانی می کند و توان 90 وات را ارائه می دهد. با این حال، اطلاعاتی در مورد اینکه آیا پورت HDMI 2.1 قابلیت TMDS یا FRL را دارد، در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید  ازراک و معرفی مینی کامپیوتر Jupiter X300 Mini PC

ASRock هنوز جزئیات قیمت و در دسترس بودن مانیتور گیمینگ PG32UMF را فاش نکرده است. انتظار داریم بزودی اطلاعات تکمیلی پیرامون این مانیتور حرفه‌ای گیمینگ را کسب کنیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مانیتور 31 اینچی ازراک با وضوح 4K معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *