مشخصات شاسی بلند جدید لامبورگینی فاش شد

مشخصات شاسی بلند جدید لامبورگینی فاش شد

کمپانی لامبورگینی به دنبال تولید خودرو جدیدی با نام لامبورگینی اوروس است. به تازگی با توجه به گزارشات، مشخص شده است که لامبورگینی اوروس با موتور توئین توربو V8 خواهد آمد. این خبر توسط مدیرعامل شرکت لامبورگینی، Stephen Winkelmann تایید شده است.

از اصلی ترین ویژگی های این لامبورگینی جدید میتوان به موتور انتخاب شده برای آن اشاره نمود. چرا که به جای موتور های V12 و V10 که در سوپر اسپرت های لامبورگینی کاربرد دارد، در این خودور جدید قرار است موتور 4.0 لیتری V8 به کار برده شود.

موتور V8 این SUV جدید قدرت چشمگیری را ارائه میدهد در عین حال که تولید گازهای گلخانه ای آن بهبود یافته است. این گفته توسط رئیس کمپانی R&D تایید شده است که در مورد این ماشین گزارشاتی را ارائه کرده است.

در شتاب و قابلیت حرکت خارج از جاده که واقعا مهم است با سطح بالایی از گشتاور، به منظور حرکت با بیشترین سرعت ممکن در وضعیت های خارج از جاده ای و شرایط بحرانی رو به رو هستیم. طبق گفته ی آنها موتور توربو برای این خودرو انتخاب شده است تا یک SUV فوق العاده در زمینه اسپورت تولید شود. موتور این خودور سبک و قدرتمند است است در دور های پایین خوب عمل میکند. این خودرو ارتجاعی است و در تمامی وضعیت ها بهترین عملکرد را به نمایش میگذارد.

وی همچنین تایید کرده است که این موتور توسط هیچ کس دیگری استفاده نمیشود و منحصر به فرد این ماشین خواهد بود و ظاهرا  قدرتمندترین موتور در کلاس خود را خواهد داشت. اوروس در سال 2018 برای فروش قرار خواهد گرفت و انتظار میرود قیمتی حدود  180.000 خواهد داشت.

منبع: geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  10 تا از عجیب ترین ماشین های لامبورگینی که ظاهری عجیبی دارند!

نظرات در مورد : مشخصات شاسی بلند جدید لامبورگینی فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *