مشخصات دوربین سامسونگ Galaxy S22 Ultra لو رفت

مشخصات دوربین سامسونگ Galaxy S22 Ultra لو رفت

سامسونگ سری گلکسی اس 22 خود را در اوایل سال 2022 معرفی می کند و تاکنون شایعات بسیاری پیرامون این سری منتشر شد. اکنون مشخصات دوربین سامسونگ Galaxy S22 Ultra لو رفته است.

افشای دیگری در مورد سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است. این بار، فاش شده جزئیات مربوط به صفحه نمایش در مدل بالا را به همراه اطلاعات مربوط به سنسور دوربین اصلی آن فاش کرده است.

آخرین فاش شده توسط راهنمایی‌کننده معروف IceUniverse در توییتر به اشتراک گذاشته شد که ادعا می‌کرد 100 درصد تایید می‌کند که غول فناوری کره جنوبی بهبودهایی را در حالت دوربین 108 مگاپیکسلی در گلکسی اس 22 اولترا به ارمغان خواهد آورد. برای کسانی که نمی دانند، انتظار می رود که مدل پرچمدار دارای یک دوربین 108 مگاپیکسلی باشد که احتمالاً می تواند یکی از سنسورهای جدید ISOCELL HM4 یا ISOCELL HM5 باشد. در حالی که این شرکت هنوز هیچ یک از سنسورها را به طور رسمی معرفی نکرده است، نسل قبلی ISOCELL HM3 در حال حاضر یک سال از عمر آن می گذرد.

در توییتی جداگانه، اطلاعاتی درباره نمایشگر مدل اولترا نیز فاش کرد. ظاهراً صفحه نمایش گلکسی اس 22 اولترا به اندازه گلکسی نوت 10 پلاس خمیده خواهد بود. به عبارت دیگر، صفحه نمایش آن حتی صاف تر از گلکسی نوت 20 اولترا است. اما این همچنان به این معنی است که صفحه نمایش گلکسی اس 22 اولترا نسبت به نسل قبلی گلکسی اس 21 اولترا خمیده تر خواهد بود. متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که توسط تیتر به اشتراک گذاشته شده است. انتظار می‌رود سری گلکسی اس 22 دارای پردازنده Exynos 2200 باشد که دارای گرافیک RDNA 2 است و در اوایل سال 2022 عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری Galaxy S23 با رزولوشن تصویر پایین

نظرات در مورد : مشخصات دوربین سامسونگ Galaxy S22 Ultra لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *