سری جدیدی از گوشی های نوا هوآوی بزودی معرفی می شوند

سری جدیدی از گوشی های نوا هوآوی بزودی معرفی می شوند

اوایل این هفته گزارشی منتشر شد مبنی بر این که محصول جدیدی از هوآوی با نامی نامشخص در پایگاه TENAA چین رویت شد. این پایگاه تعدادی از مشخصات کلیدی دستگاه و شماره مدل آن را فاش کرد، اما نام رسمی گوشی را دردسترس نبود. حال اکنون تصاویر زنده تایید کرده اند که بخشی از سری گوشی های هوشمند نوا خواهد بود.

با نگاهی به لیست TENAA، می‌توانیم گوشی هوشمند را به صورت کامل مشاهده کنیم که چه متریال و طراحی دارد. در حالی که پایگاه داده TENAA هنوز نام رسمی را فاش نکرد، پنل عقب دستگاه به وضوح برند Nova را به نمایش می گذارد. به عبارت دیگر، غول فناوری چینی در حال کار بر روی یک گوشی جدید با قابلیت 4G است که با سیستم عامل HarmonyOS قدرت می‌گیرد. این دستگاه دارای شماره مدل JLN-AL00 بوده و از صفحه نمایش 6.78 اینچی LCD با وضوح 1080 در 2388 پیکسل برخوردار است.

علاوه بر این، گزارش اولیه ما نشان داده بود که گوشی هوشمند مرموز هوآوی به طور کلی دارای پنج دوربین خواهد بود. اکنون می‌توانیم مشاهده کنیم که مدل‌های سری نوا آینده دارای یک پیکربندی دوربین چهارگانه بر روی یک ماژول بزرگ بیضی شکل است که در گوشه سمت چپ بالای پنل عقب قرار دارد. این ماژول دارای دو سنسور بزرگ است که احتمالاً سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی خواهد بود. از سوی دیگر، دو سنسور کوچکتر بین این دو، یک جفت سنسور 2 مگاپیکسلی هستند.

سری جدیدی از گوشی های نوا هوآوی بزودی معرفی می شوند

قابل ذکر است که طراحی آن به خصوص از قسمت عقب کاملاً شبیه Honor 50 SE می باشد. در تصویر دستگاه رنگی آبی دارد که تاکنون مشاهده نشد و احتمالا در دو مدل سفید و مشکی هم عرضه خواهد شد. ابعاد آن 164.64 × 75.55 × 7.94 میلی متر و وزن آن 191 گرم است. این گوشی هوشمند نوا همچنین از یک باتری 3900 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند و از یک پردازنده هشت هسته ای ناشناخته 2.4 گیگاهرتزی همراه با 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

اطلاعات بیشتری نداریم و نمی دانیم که هوآوی چه زمانی این محصول جدید را معرفی خواهد کرد. بنابراین باید منتظر ماند تا جزئیات تکمیلی و بیشتری دردسترس قرار گیرد. هوآوی سال 2021 چندین گوشی از سری نوا را رونمایی کرد و اکنون باید در انتظار معرفی نسل بعدی باشیم. شاید این مدل از سری نوا 10 باشد یا اینکه یک عضو جدید از سری نوا 9 که پیشتر شاهد عرضه آن در بازار چین و برخی مناطق آسیایی بودیم.

بیشتر بخوانید  معرفی سری P هوآوی هیچ گاه تاخیر نخواهد داشت

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری جدیدی از گوشی های نوا هوآوی بزودی معرفی می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *