مزایا و معایب جک s5 اتوماتیک

جک s5 اتوماتیک

یکی از خودروهایی که این روزها در بازار خودروهای ایران اسم و رسمی به هم زده، جک s5 اتوماتیک می باشد که توسط نمایندگی کرمان خودرو به فروش می رسد. دلیل محبوبت این خودرو قیمت پایین و طراحی نسبتا زیبای آن می باشد. این خودرو علاوه بر مزایایی که دارد خب بالطبع معایبی نیز دارد به خصوص که در ایران نیز مونتاژ می شود! عادت بدی که بسیاری از خودروسازان ما دارند این است که قطعات را در زمان مونتاژ بدون دقت سرهم می کنند و تولید می نمایند! در ادامه در خصوص مشکلات جک s5 اتوماتیک مطالبی را ارائه خواهیم داد، با ما همراه باشید.

امان از مونتاز ایرانی…

کرمان خودرو یکی از کارخانه های قدیمی در زمینه ی مونتاژ خودرو می باشد که سالیان دراز است فعالیت دارد و از جمله محصولات مونتاژی قدیمی می توان به دوو سیلو و فولکس گل اشاره کرد اما اخیرا کیفیت مونتاژ این کمپانی به شدت کاهش یافته و بسیاری از مشتریان ناراضی می باشند. اگر شما نیز یکی از خریداران خودرو از این کمپانی هستید دست به دعا بردارید تا قطعات مونتاژ شده ی خودروی شما جزو آن دسته از محصولاتی که در مونتاژ ضعف دارند، نباشد زیرا دقیقا برخی از جک s5 های اتوماتیک و حتی دستی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و دقیقا یک تخم مرغ شانسی خریداری کرده اید!

گارانتی ضعیف

در ایران بسیاری از کمپانی های تولید کننده ی خودرو در زمینه ی ارائه ی خدمات پس از فروش به شدت زعیف می باشند و در بین آن ها کرمان موتور افتضاح ترین می باشد! زیرا نمایندگی های آن در سطح کشور بسیار کم بوده و واقعا تعمیرکار ماهر در زمینه ی تعمیر خودروهای چینی وجود ندارد و اگر شما نیز یکی از خودروهای این کمپانی نظیر جک s5 را خریداری کرده اید؛ انتظار خدمات پس از فروش خوبی نداشته باشید.

کیفیت رنگ افتضاح

تمامی خودروهای این شرکت، چه ارزان قیمت و چه گران قیمت ها از کیفیت رنگ بسیـــار پایینی برخودار اند و پیشنهاد می کنیم که هرگز برای شستن خودروی خود به کارواش مراجعه نکنید تا رنگ خودروی شما نریزد!

مصرف سوخت: 1000!

جک s5 اتوماتیک یک خودروی به شدت مصرف بالاست که کمر بسیاری از دارندگان این خودرو را شکسته است و برخی از مصرف کنندگان میزان مصرف سوخت این خودرو را در سطح شهر 15 لیتر هم گزارش کرده اند!

مشکلات فنی زیاد

این خودرو در زمان تعویض دنده از 1 به 2 صداهای بسیار عجیبی از گیربکس شنیده می شود و صدای موتور و گرمای زیادی از خودرو احساس می شود و بسیاری از آپشن های این خودرو به درستی کار نمی کنند. برخی از مصرف کنندگان نیز گزارش کرده اند که زمانی که به موتور خودرو بیش از حد فشار آورده اند یا توربوشارژ فعال نشده است و یا موتور سوخته است!

جک s5 اتوماتیک

دیدگاه خود را در خصوص این خودرو با ما به اشتراک بگذارید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مزایا و معایب جک s5 اتوماتیک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *