محموله های گوشی های هوشمند در سراسر جهان سال 2023 کاهش دارد

محموله های گوشی های هوشمند در سراسر جهان سال 2023 کاهش دارد

پیش بینی می شود محموله های جهانی تلفن های هوشمند در سال 2023 کاهش یابد. طبق پیش بینی شرکت بین المللی داده (IDC) ، بازار امسال 1.1 درصد کاهش می یابد. گفته می شود این امر به دلیل تقاضای ضعیف و بهبود بازار آهسته تر از آنچه در ابتدا انتظار می رفت. ردیاب سه ماهه تلفن همراه در سراسر جهان پیش بینی می کند که محموله های تلفن های هوشمند امسال 1.19 میلیارد واحد خواهد بود.

IDC گزارش می دهد که بهبودی واقعی در محموله های تلفن های هوشمند تا سال 2024 انتظار نمی رود و CAGR پنج ساله با 2.6 درصد افزایش می یابد. از بین 1.19 میلیارد محموله در کل ، امسال 967.7 میلیون پیش بینی می شود دستگاه های Android باشند در حالی که انتظار می رود بقیه iOS باشند. این گزارش همچنین نشان می دهد که 5G در حال رشد است و پیش بینی می شود تا سال 2023 62 درصد از محموله ها را در سراسر جهان به خود اختصاص دهد. این تعداد در سال 2027 به 83 درصد افزایش می یابد. گفته می شود که تلفن های تاشو نیز یک بخش در حال رشد هستند و تخمین زده می شود که به 22 میلیون واحد برسد امسال با وجود کاهش بازار 50 درصد افزایش یافته است. پیش بینی می شود این بخش با کاهش هزینه ها و پرتاب بیشتر برند ، به رشد خود ادامه دهد. براساس IDC ، میانگین قیمت فروش تلفن های هوشمند از 334 دلار در سال 2019 به 415 دلار در سال 2022 افزایش یافته است ، اما در سال 2023 کاهش می یابد و پیش بینی می شود 376 دلار برسد.

IDC اظهار داشت: “با افزایش هزینه ها و چالش های مداوم در تقاضای مصرف کننده ، OEM ها در حدود سال 2023 کاملاً محتاط هستند. در حالی که سرانجام با بازگشایی اخیر خبرهای خوبی از چین منتشر می شود ، اما هنوز عدم اطمینان و عدم اعتماد زیادی وجود دارد ، که به یک چشم انداز محتاطانه منجر می شود. “

انتظار می رود بازار جهانی تلفن های هوشمند پس از پایان این چالش های کوتاه مدت ، در سال 2024 به رشد خود برگردد. گفته می شود که یک چرخه تازه سازی قابل توجه در بازارهای توسعه یافته و اتاق برای نفوذ تلفن های هوشمند در کشورهای نوظهور وجود دارد.

بیشتر بخوانید  ایمن ترین گوشی هوشمند جهان کدام گوشی است؟!

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : محموله های گوشی های هوشمند در سراسر جهان سال 2023 کاهش دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *