افشا اطلاعاتی جدید از سری شیائومی 12 اس

انتشار اطلاعاتی از سری Xiaomi 12S

ظاهراً شیائومی در حال کار بر روی دو گوشی پیشرفته دیگر به غیر از 12 اولترا است که در نهایت ماه آینده معرفی خواهد شد. این دو مدل چیزی نیست جز 12S و 12S Pro که مدل نخست قبلاً در Geekbench و حتی در یک تصویر رویت شده است.

در تصویر فاش شده گوشی با لوگو لایکا همراه بوده و حال به تازگی جزئیات بیشتری از سری 12اس شیائومی دردسترس قرار گرفت. اطلاعاتی که از یک افشاگر قابل اعتماد به دست می‌آید می‌گوید که 12S با سه پیکربندی رم/ذخیره‌سازی عرضه می‌شود: 8/128 گیگابایت، 8/256 گیگابایت و 12/512 گیگابایت. 12S مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 کوالکام بوده که اخیراً رونمایی شده است.

ظاهراً 12S Pro دو نسخه خواهد داشت که یک مدل با چیپست مشابه 12S و دیگری دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 9000 است. مدل اول دارای همان پیکربندی رم/ذخیره سازی 12S بوده، در حالی که دومی تنها در دو گزینه عرضه می شود: 8/256 گیگابایت و 12/512 گیگابایت. آخرین نکته درباره نسخه پرو این است که شیائومی 12 اس پرو مشابه نسخه پرو استاندارد از شارژ 120 واتی پشتیبانی می کند.

مشخص نیست که 12S و 12S Pro در مقایسه با مدل‌های غیرS چقدر تفاوت خواهند داشت، تا کنون به نظر می‌رسد که آنها در برخی بخش های جزئی متفاوت هستند و همچنین با برند دوربین لایکا از راه خواهند رسید.

در اخباری مرتبط شرکت شیائومی هر سال محصولات متنوع دیجیتالی را معرفی و عرضه می کند. حال نوبت به معرفی نمایشگر Redmi Display Pro رسیده که باید آن مانیتور حرفه ای دانست که 23.8 اینچی بوده و وضوح قابل توجهی دارد.

این نمایشگر حاشیه کمی داشته و از پایه قابل تنظیمی بهره می برد که موجب خواهد شد بتوان پنل را به صورت افقی یا عمودی به کار گرفت. این مانیتور در کنار یک نمایشگر 27 اینچی دیگر رونمایی شده است. شیائومی مدتی بوده که سعی دارد به تولید محصولاتی در زمینه کامپیوترهای رومیزی بپردازد و تاکنون ده ها مدل مانیتور از برند ردمی و شیائومی معرفی و عرضه کرد. حال نوبت به نمایشگر Redmi Display Pro رسیده است.

قیمت فعلی مانیتور 120 دلار بوده که با تخفیف ارائه می شود و قیمت نسخه بعد تخفیف آن 135 دلار می باشد، بنابراین مشتریان باید هر چه سریعتر نمایشگر را خریداری کنند تا تخفیف را از دست ندهند. مانیتور Redmi Display 23.8 Pro یک پنل IPS بوده که وضوح FHD را ارائه می دهد. نرخ نوسازی آن 75 هرتزی بوده و شدت روشنایی 300 کاندلابرمترمربع دارد.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ ردمی بوک 15 پرو شیائومی با پردازنده نسل یازدهمی معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا اطلاعاتی جدید از سری شیائومی 12 اس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *