گروه توسعه گوگل برنامه ی تک میکرز را برای بانوان اجرا می کند

گروه توسعه گوگل برنامه ی تک میکرز را برای بانوان اجرا می کند

غول دنیای تکنولوژی، گروه توسعه ی گوگل، امروز با Startup Village همراه شد تا ” بانوان فن آور ” (WTM) را راه اندازی کند، برنامه ای که برای بانوانی که در صنعت تکنولوژی کار می کنند طراحی شده است. این برنامه، که توسط هیبی ادن، کا. اس. ساباریناث و شافی پارامبیل از MLA تدارک دیده شده است، به دنبال ساخت برنامه ای برای بانوان جوان کار آفرین در زمینه ی تکنولژی ست که در آن جا می توانند با یک دیگر ارتباظ داشته و از یک دیگر کمک بگیرند.

ساباریناث که در زمینه ” تکنولوژی برای بهبود جامعه ” فعالیت کرده است می گوید، فاصله ی زیادی بین انسان هایی که از تکنولوژی استفاده می کنند و آن هایی که نمی کنند وجو دارد.

او می گوید :” ما باید مطمئن شویم که در پیشرفت در زمینه تکنولوژی، همه ی اشخاص به طور مساوی در نظر گرفته شوند و همه بتوانند از آن بهره ببرند. باید یک سواراج تکنولوژی وجود داشته باشد.” شافی پارامبیل میگوید فن آوری یعنی به واقعیت تبدیل کردن ایده ها. او می گوید :” بانوان نقش مهمی را در جامعه بازی می کنند و ما باید تلاش کنیم تا بانوان بیشتری را با تبدیل کردن ایده هایشان به واقعیت، به فن آوری ترغیب کنیم. WTM می تواند پلت فرم مناسبی برای کمک به بانوان برای استقبال از تکنولوژی باشد تا به آرمان هایشان برسند.” هیبی ادن می گوید بانوان باید از حفاظی که برای خود ساخته اند بیرون بیایند و ذهنیتشان را تغییر دهند تا بتوانند بخشی از اکوسیستم رو به رشد تکنولوژی باشند. او گفت :” پلت فرم هایی مانند WTM مطمئنا می توانند به بانوان جوان کمک کنند تا از سر تا سر جهان با یکدیگر درارتباط باشند و در آن جا چیز هایی یاد بگیرند و ایده هایشان را با یکدیگر رد و بدل کنند.” رئیس Startup Village، سانجی ویجایاکومار و مدیر آن، پاراناو کومار سورش نیز در این باره صحبت کردند. ویجایاکومار گفت :” ما می خواهیم قدرت فن آوری در زمینه ی تکنولوژی را به زنان بدهیم. این برنامه می خواهد به بانوان جوان کار آفرین اعتماد بنفس و توانایی ارائه بهتر را از طریق برنامه های گوگل بدهد.” WTM به بانوان مشتاق کار آفرین در IT کمک می کند تا در فضای مثبتی قرار بگیرند و با کسانی که مانند خودشان فکر می کنند، پیشروان و مربیان، در ارتباط باشند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گروه توسعه گوگل برنامه ی تک میکرز را برای بانوان اجرا می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *