مجهز بودن آیفون 8 به سنسور انگشت اپتیکال

آیفون8

مجهز بودن آیفون 8 به سنسور انگشت اپتیکال: این روزها آنطور که به گوش می رسد اپل در ماه سپتامبر جدیدترین گوشی خود را با نام آیفون8 معرفی خواهد کرد . تا به حال شایعات زیادی منتشر شده است که نشان می داد آیفون 8 حسگر اثر انگشت اپتیکال را دارا است اما بعدها گزارش ها حاکی از آن بود که اپل در مسیر یکپارچه سازی اسکنر اثرانگشت و نمایشگر با مشکل روبرو شده است . در صورتی که طبق منابع خبری که به کمپانی TSMCC وابسته هستند نشان میدهد که گروه کوپرتینو توانسته اند این مشکل را بر طرف نمایند.

باتوجه به اطلاعاتی که منتشر شده است نشان می دهد آیفون 8 به نسبت مدل های گذشته دارای طرحی متفاوت می باشد . همچنین بنا بر اعلام رسانه ها ، در آیفون8 دکمه هوم فیزیکی حذف شده است و این موضوع موجب شده تا به نسبت صفحه نمایش های پیشین گوشی های اپل این گوشی دارای صفحه نمایشی بزرگ تر باشد ، در آیفون8 از حسگر ایتیکال یکپارچه شده با نمایشگر برای تشخیص اثر انگشت کاربران استفاده می کند البته هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این موضوع وجود نداشته است . می توان گفت که با توجه به اطلاعات در دسترس این گوشی رقیبی برای گلکسی اس8 و اس8پلاس خواهد بود.

شایعات دیگری مبنی بر اینکه این پرچم دار از حسگر اسکن عنبیه چشم برخوردار است ، به گوش می رسد، که مانند حسگر اثرانگشت هم برای بازکردن قفل گوشی و هم برای انجام معاملات آنلاین بین المللی از آن میتوان استفاده کرد.

حدود یک ماه دیگر اپل تولید انبوه آیفون 8را شروع خواهد کرد البته تا اواخر ماه جاری میلادی توسط اپل مشخصه های تشخیص اثرانگشت نهایی خواهد شد .

در مورد قیمت آیفون 8 که در دو مدل عرضه خواهد شد ، اختلاف های وجود دارد اما آنگونه که طبق شایعات منتشر شده یکی از این مدل ها با قیمت 870دلار و دیگری با 1070 به فروش خواهد رسید.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ممکن است آیفون بعدی به حسگر عنبیه چشم مجهز شود.

نظرات در مورد : مجهز بودن آیفون 8 به سنسور انگشت اپتیکال

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *