گوشی تاشو هوآوی Mate Xs 2 راهی بازار شد

گوشی تاشو هوآوی Mate Xs 2 راهی بازار شد

هواوی فروش گوشی هوشمند تاشو جدید خود Mate Xs 2 با صفحه نمایش انعطاف پذیر را در بازارهای بین المللی از جمله اروپا آغاز کرده است. کاربران اروپایی می توانند این گوشی هوشمند را با قیمت 1998 یورو برای نسخه با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. فروش از 28 ژوئن آغاز خواهد شد و اکنون برای پیش خرید موجود شد.

با قیمت مورد اشاره کاربران گوشی هوشمندی با صفحه نمایش بزرگ OLED که بدنه را احاطه کرده است، با سایز کلی در هنگام باز شدن 7.8 اینچ و وضوح 2480 در 2200 پیکسل دریافت خواهند کرد. در صورت تا شدن، کاربر به صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح 2480 در 1176 پیکسل دسترسی دارد. نرخ نوسازی در هر دو حالت صفحه نمایش 120 هرتز است.

دوربین اصلی گوشی سه حسگر 50 مگاپیکسل، 13 و 8 مگاپیکسل است و  همچنین یک دوربین سلفی 10.7 مگاپیکسلی نیز تدارک دیده شد. گذشته از آن یک چیپست Snapdragon 888 4G برای دستگاه تدارک دیده شده و به دلیل تحریم ایالات متحده این مدل به نسخه 5جی مجهز نمی شود. باتری آن 4600 میلی آمپرساعتی بوده و از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند.

یک رابط کاربری اختصاصی EMUI 12 هم در نظر گرفته شده است. در سایر مشخصات باید به Wi-Fi (802.11 a / b / g / n / ac / ax)، بلوتوث 5.2 و NFC، GPS، Galileo، QZSS، BeiDou، NavIC و GLONASS در کنار یک پورت USB Type-C اشاره کرد.

در اخباری مرتبط پیشتر هواوی به تاریخ رونمایی خانواده نوا 10 خود اشاره کرد. اکنون، مدل پرو در پایگاه های بنچمارک رویت شده و برخی از مشخصات کلیدی آن را بدست آوردیم. این برخی از مشخصات محصول آینده هوآوی خواهد بود.

بر اساس گزارش MySmartPrice، یک مدل گوشی هوشمند از غول فناوری چینی در پلتفرم بنچمارک محبوب GeekBench ظاهر شده است. این گوشی دارای شماره مدل GLA-AL00 بود. به عبارت دیگر، این دستگاه احتمالاً بخشی از سری Nova 10 خواهد بود و نسخه پیشرفته Pro است. علاوه بر این، لیست بنچمارک همچنین پردازنده ، نسخه سیستم عامل و حتی رم Nova 10 Pro را نشان می دهد.

با نگاهی به نتایج GeekBench، این گوشی هوشمند در تست های تک هسته ای 784 امتیاز و در تست چند هسته ای 2813 امتیاز کسب کرد. پردازنده آن یک تراشه هشت هسته ای با چهار هسته 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته 1.8 گیگاهرتز است. بنابراین، این بدون شک چیپست کوالکام Snapdragon 778G خواهد بود که با پردازنده گرافیکی Adreno 642L همراه می شود. این بنچمارک همچنین دستگاهی را که بر روی سیستم عامل اندروید 11 کار می کند، فهرست می کند.

بیشتر بخوانید  هوآوی و معرفی لپ تاپ MateBook D 14 SE

یکی دیگر از جزئیات قابل توجه این است که Nova 10 Pro حداقل با یک پیکربندی ذخیره سازی با 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. با توجه به آنچه تاکنون می دانیم، انتظار می رود این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی منحنی OLED و حفره بیضی شکل در جلو برای ماژول دوربین سلفی دوگانه و پشتیبانی از نرخ نرخ نوسازی 120 هرتز باشد. این دستگاه ممکن است دارای شارژ سریع حدود 100 وات باشد و از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در عقب بهره ببرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی تاشو هوآوی Mate Xs 2 راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *