مایکروسافت Edge به زودی برای iOS و اندروید منتشر می شود

مایکروسافت Edge

مایکروسافت Edge یکی از مرورگرهایی است که با انتشار ویندوز 10 توسط کمپانی مایکروسافت معرفی شد و امروز خبری رسید که گویا این کمپانی قصد دارد این مرورگر را برای سیستم عامل های iOS و اندروید نیز منتشر نماید تا کاربران این سیستم عامل ها نیز بتوانند از آن استفاده نمایند.

بر اساس این شایعات گویا قرار است مایکروسافت قصد دارد این مرورگر را برای چند پلتفرم مختلف ارائه دهد که احتمالا iOS و اندروید نیز یکی از این پلتفرم ها باشد، زیرا کاربران زیادی را هم به خود اختصاص داده اند. اگر شما نیز در جریان باشید، یکی از دلایلی که این مرورگر توسط مایکروسافت منتشر شد، عملکرد ضعیف اینترنت اکسپلورر و تمسخرهای کاربران می باشد و بالاخره کمپانی مایکروسافت برای حل این مسئله مرورگر خود را منتشر کرد و باز هم در طول این مدت که به روی ویندوز 10 نصب شده و کاربران از آن استفاده می کنند، طرفدارانی را به سمت خود جذب کرده است.

باید بگوییم که این مرورگر بر پایه ی موتور جستجوگر Bing طراحی شده است و به کاربران امکان ترجمه ی صفحات وب را به ارمغان آورده است. گویا این کمپانی قصد دارد در این سه ماه آخر سال جاری قصد دارد بروزرسانی هایی را برای این مرورگر ارائه داده و لذت استفاده از آن را برای کاربرانش افزایش دهد و قطعا تا پایان سال جاری و حتی سال 2018 نیز خبرهای بیشتری را از این سیستم عامل خواهیم شنید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  به کمک این نرم افزار لینک های اینترنتی را در گوشی کوتاه کنید

نظرات در مورد : مایکروسافت Edge به زودی برای iOS و اندروید منتشر می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *