قیمت بسته های اینترنتی اپراتورها مورد بررسی قرار خواهد گرفت

بسته های اینترنتی

بسته های اینترنتی | این روزها بسیاری از افرادی که دارای گوشی های هوشمند نسل جدید هستند، حتما از بسته های اینترنتی نیز استفاده می نمایند تا اینکه بتوانند به راحتی و در هر لحظه از جدیدترین خبرهای روز دنیا مطلع باشند. در این میان اپراتورهای همراه اول و ایرانسل با تغییر تعرفه های اینترنت شبانه و روزانه بسیاری از کاربران و مشترکین خود را سردرگم کرده اند و سبب شده است که نسبت به این موضوع اعتراض نمایند.

بسته های اینترنتی

بر اساس گزارش های منتشر شده تغییری در نحوه ی قیمت گذاری بسته‌ های اینترنت سیمکارت از سوی اپراتورها ایجاد نشده است. بر همین اساس حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بیان می کند که رگولاتوری این مسئله را دائما رصد می نماید و در صورتی که فروش اینترنت، خلاف تعرفه تصویب شده و خلاف مقررات باشد، با آن برخورد و اعمال قانون خواهد شد.

بسته های اینترنتی

جوشقانی درخصوص این مسئله که چرا اپراتورها در قیمت‌ گذاری بسته‌ های اینترنت، کاربران را مجبور به خرید اینترنت شبانه به همراه اینترنت روزانه می نمایند، گفت که تا به امروز مدل بسته‌ های اینترنت اپراتورهای همراه به شکلی بود که بسته‌ های ترکیبی با قیمت‌ های کم و یا حجم رایگان به کاربران پیشنهاد می دادند تا آن ها به استفاده از اینترنت همراه تشویق شوند ولی اکنون باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد که در حال حاضر آیا اپراتورها حق انتخاب را از کاربران گرفته‌ اند یا نه؟!

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی معاون وزیر ارتباطات، مسئله توسط معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری مورد بررسی قرار خواهد و در صورتی که لازم بود، بسته‌ های اینترنت اپراتورها اصلاح خواهد شد. حتی در خصوص مصوبه ی 266 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، هدف غیرمستقیم ما از لغو فروش اینترنت های حجمی این بود که تمایل به بسته‌ های شبانه که کاربران مجبور هستند به دلیل رایگان و ارزان بودن، از آن استفاده نمایند، کاهش پیدا کند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  هیأت‌های رمضانی در لنز «آنلاین» هستند

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قیمت بسته های اینترنتی اپراتورها مورد بررسی قرار خواهد گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *