مایکروسافت کاربران ویندوز 10 21H2 را به طور خودکار ارتقا خواهد داد

مایکروسافت کاربران ویندوز 10 21H2 را به طور خودکار ارتقا خواهد داد

برای کسانی که هنوز از ویندوز 10 نسخه 21H2 استفاده می کنند، اخباری داریم. مایکروسافت اخیرا اعلام کرده که پشتیبانی از نسخه 21H2 در ماه آینده به پایان می رسد. این بدان معناست که از ماه ژوئن، دیگر هیچ به‌روزرسانی امنیتی یا ویژگی‌های اضافی دریافت نخواهید کرد. به علاوه، این شرکت به طور خودکار سیستم شما را ارتقا خواهد داد.

احتمالاً مایکروسافت اکنون روی ویندوز 12 کار می کند، اما کاربرانی هستند که هنوز از ویندوز 10 نسخه قدیمی 21H2 استفاده می کنند. با این حال، شرکت اکنون اولتیماتومی صادر کرده مبنی بر اینکه پشتیبانی از نسخه ویندوز مذکور تا حدود یک ماه دیگر به پایان می رسد. پس از آن، دیگر آپدیت امنیتی وجود نخواهد داشت و دستگاه شما را در معرض تهدیدات امنیتی مختلف قرار می دهد.

کاربران می توانند به ویندوز 10 نسخه 22H2 جدیدتر ارتقا دهند یا حرکتی جسورانه انجام داده و به آخرین ویندوز 11 تغییر مکان دهند. مایکروسافت اعلام کرده است که خدمات و پشتیبانی از نسخه های Home، Pro، Pro Education و Pro Workstation ویندوز 10 در سیزدهم ژوئن پایان خواهد یافت. به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2023 که قرار است در همان روز منتشر شود، آخرین به‌روزرسانی برای آن نسخه‌ها خواهد بود.

برای کمک به محافظت و بهره‌وری شما، Windows Update به‌طور خودکار به‌روزرسانی ویژگی‌ها را برای دستگاه‌های مصرف‌کننده ویندوز 10 و دستگاه‌های تجاری مدیریت‌نشده‌ای که در پایان سرویس یا ظرف چند ماه پس از پایان سرویس‌دهی هستند، آغاز می‌کند. مایکروسافت در یادآوری خاطرنشان می‌کند که این دستگاه شما را پشتیبانی می‌کند و به‌روزرسانی‌های ماهانه را دریافت می‌کند که برای امنیت و سلامت اکوسیستم حیاتی هستند.

در دیگر خبرها مایکروسافت به تدریج آپدیت رایگان ویندوز 11 را برای هدست واقعیت ترکیبی هولولنز 2 ارائه خواهد کرد. این آپدیت، پشتیبانی مداوم از پلتفرم، به روز رسانی ماهانه خدمات امنیتی و عملکرد بهینه را تضمین می کند.

از جمله ویژگی‌های جدید، ابزارهای توسعه‌دهنده مانند Microsoft Edge WebView2 است که در پیش‌نمایش برای HoloLens 2 در دسترس بوده و این به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا HTML، CSS و جاوا اسکریپت را در برنامه‌های بومی روی هدست جاسازی کنند.

نکته کلیدی دیگر، حاشیه نویسی های سه بعدی است که به کاربران این امکان را می دهد، هر چیزی را در اطراف خود حاشیه نویسی کنند، چه روی یک سطح یا شی یا فقط در هر جایی از کادر.

بیشتر بخوانید  نوکیا آماده ی برگشت به خط مقدم جبهه ی نو آوری ، اما نه از طریق بازار گوشی

مایکروسافت همچنین یک حالت محدود را به HoloLens 2 برای کسب و کارها اضافه می کند تا بتوانند کنترل کنند چه محتوایی می تواند در هدست واقعیت ترکیبی رویت شود.

مایکروسافت می‌گوید که کاربران می‌توانند در ویندوز 10 بمانند، اما اگر می‌خواهند با سیستم‌عامل جدیدتر استفاده کنند، فقط باید به بخش بررسی به‌روزرسانی‌ها در قسمت به‌روزرسانی و امنیت بروند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مایکروسافت کاربران ویندوز 10 21H2 را به طور خودکار ارتقا خواهد داد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *