مایکروسافت سرویس های بیشتری را به ChatGPT مجهز می کند

مایکروسافت سرویس های بیشتری را به ChatGPT مجهز می کند

مایکروسافت در حال بررسی جریان های درآمد جدید از طریق چت ربات های هوش مصنوعی مولد است و شروع به نمایش قالب تبلیغاتی خود برای نسخه ChatGPT جستجوی Bing به تبلیغ کنندگان کرده است. بینگ جدید کاربران را تشویق می‌کند تا از طریق گفت‌وگو اطلاعات بیشتری ارائه دهند و می‌توانند از طریق چت بات هوش مصنوعی به سؤالات پاسخ دهند و وظایف را به صورت مختصر انجام دهند. در مقایسه با موتورهای جستجوی سنتی، کاربرانی که آیتم‌های مختلف را مقایسه می‌کنند، پاسخی مشروح دریافت می‌کنند که منبع اطلاعات را نشان می‌دهد، و تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تبلیغات متنی، تبلیغات چندرسانه‌ای، تبلیغات محصول و تبلیغات عمودی را به چت ربات جدید Bing بدون ایجاد یک تحویل آگهی جداگانه گسترش دهند.

در حالی که کمپین‌هایی که از طریق جستجوی بینگ اجرا می‌شوند به طور خودکار به ربات چت گسترش می‌یابند، تبلیغ‌کنندگان در حال حاضر نمی‌توانند تبلیغات را منحصراً از طریق ربات گفتگوی بینگ قرار دهند. تبلیغ‌کنندگان گزارش جداگانه‌ای در مورد تبلیغات جدید Bing دریافت خواهند کرد و مایکروسافت عملکرد همه تبلیغات جستجو را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را برای تبلیغ‌کنندگان ارسال خواهد کرد. به گفته دنیس وستربیک، بازاریاب ارشد دیجیتال در آژانس دیجیتال Adwise که در رویداد Roadshow مایکروسافت تبلیغاتی در آمستردام شرکت کرد، تعداد کاربران فعال روزانه بینگ جدید به 100 میلیون نفر رسیده است.

با این حال، منابع آژانس سوالاتی را در مورد اینکه چگونه چت ربات های بینگ هدف گذاری تبلیغات را فعال می کنند، مطرح کرده اند. مشخص نیست تبلیغاتی که کاربران می بینند بر اساس کلمات کلیدی جستجو، داده های خود کاربران یا محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در نتایج چت است یا خیر. مایکروسافت از اظهار نظر خودداری کرد. مایکروسافت امیدوار است از توجه جهان خارج به Bing و OpenAI جدید برای ترویج تحقق تجاری استفاده کند. مایکروسافت قبلاً گفته بود که هر درصد افزایش در این سهم بازار می تواند 2 میلیارد دلار درآمد از تبلیغات جستجو به همراه داشته باشد. گوگل همچنین در حال کار بر روی جستجوی محاوره ای هوش مصنوعی خود به نام Bard است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تصاویر سرفیس 6 پرو افشا شد

نظرات در مورد : مایکروسافت سرویس های بیشتری را به ChatGPT مجهز می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *