مانیتور گیمینگ AGON Q24G2A آ او سی معرفی شد

مانیتور گیمینگ AGON Q24G2A آ او سی معرفی شد

پس از عرضه مانیتور AGON Pro AG276QZD در ماه گذشته، AOC اکنون مانیتور جدیدی را به مجموعه AGON خود افزود که برای گیمرها طراحی شده است و به نام مانیتور گیمینگ AGON Q24G2A/BK شناخته می شود.

این مانیتور جمع و جور IPS با ویژگی های چشمگیر و طراحی جذاب خود نظر هر فردی را جلب می کند. پنل 23.8 اینچی با رزولوشن اصلی 2560 در 1440 پیکسل تراکم پیکسلی 123PPI را ارائه می دهد و تصاویر واضح و دقیقی را می توان شاهد بود. در مقایسه، سایر مانیتورهای بازی 1080p با تراکم پیکسل 92 PPI عقب هستند.

چیزی که AGON Q24G2A/BK را متمایز می کند، ترکیب برنده آن از رزولوشن 1440p (QHD)، نرخ نوسازی سریع 165 هرتز و زمان پاسخ گویی 1 میلی ثانیه (GtG) است. برای افزایش بیشتر تجربه گیمینگ، فناوری AMD FreeSync Premium برای به حداقل رساندن پارگی تصویر گنجانده شد. این مانیتور دارای حداکثر روشنایی 350 نیت، نسبت کنتراست 1000:1 و پوشش 80 درصدی از فضاهای رنگی Adobe RGB و DCI-P3 است و رنگ‌های زنده و دقیق را در بازی‌های تضمین می‌کند.

AOC با ساختن AGON Q24G2A/BK بدون قاب سه وجهی، امتیاز بیشتری را پشت سر گذاشته است، صفحه نمایش را به حداکثر می‌رساند و شما را عمیق‌تر در جلسات بازی خود غرق می‌کند. گنجاندن بلندگوهای استریو 2W راه حلی برای مواقعی است که بلندگو یا هدفون اختصاصی در دست ندارید.

برای تطبیق پذیری و سازگاری، مانیتور گزینه های اتصال مختلفی از جمله خروجی های ویدئویی DisplayPort 1.2 و HDMI 2.0 را ارائه می دهد. شایان ذکر است که هنگام اتصال از طریق HDMI، مانیتور با حداکثر نرخ نوسازی 144 هرتز کار می کند. علاوه بر این، AGON Q24G2A/BK دارای پایه‌های دیواری VESA (100×100 میلی‌متر) برای انعطاف‌پذیر بیشتر و جک صوتی 3.5 میلی‌متری است.

AOC همچنین به ارگونومی توجه کرده و مانیتور را به پایه قابل تنظیم مجهز کرده که به کاربران امکان می دهد زاویه دید بهینه را برای جلسات طولانی بازی پیدا کنند. علاوه بر این، مجموعه نرم‌افزار G-Menu AOC تنظیم روشنایی و سایر تنظیمات را بدون نیاز به کنترل‌های منوی روی صفحه ساده می‌کند و تجربه سفارشی‌سازی یکپارچه را ارائه می‌دهد.

AGON Q24G2A/BK اواخر این ماه با قیمت 249 یورو در منطقه یورو و 219.99 پوند در بریتانیا برای خرید در دسترس خواهد بود. با مشخصات چشمگیر، طراحی همه جانبه و ویژگی های گیمر محور، این مانیتور گیمینگ جدید از AOC قرار است تجربه بازی شما را به اوج جدیدی برساند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت AOC مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید  مانیتور گیمینگ AOC U27G10 معرفی شد

این برند در تلاش است سبد محصول خود را کامل سازد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مانیتور گیمینگ AGON Q24G2A آ او سی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *