دستبند تناسب اندام TalkBand B7 هوآوی معرفی شد

دستبند تناسب اندام TalkBand B7 هوآوی معرفی شد

شرکت هوآوی به تازگی در رویداد خود از دستبند تناسب اندام TalkBand B7 رونمایی کرد. این مدل جانشینی برای دستبند تناسب اندام TalkBand B6 سال گذشته است و نکته جالب آن قابلیت استفاده به عنوان هدفون بلوتوثی است.

هوآوی TalkBand B7 دارای صفحه نمایش 1.53 اینچی 3D خمیده AMOLED با وضوح 460 در 188 پیکسل بوده و بدنه آن از جنس فولاد ضد زنگ تیتانیوم است. دستگاه دارای یک دکمه بیضی شکل در سمت راست بوده و علاوه بر این، دو دکمه در زیر نمایشگر نیز برای دسترسی به هدفون با فشردن همزمان آنها وجود دارد. ردیاب تناسب اندام دارای گواهی IP57 ضد آب هم است.

TalkBand B7 به یک میکروفون داخلی و یک بلندگو مجهز شده و حذف نویز دو میکروفون و یک الگوریتم حذف نویز 3A برای تماس‌های واضح تدارک دیده شد. در بخش تندرستی، TalkBand B7 به سنسور ضربان قلب PPG، سنسور SpO2، ردیاب چرخه قاعدگی، مانیتور خواب و استرس مجهز شد. این دستگاه پوشیدنی همچنین قادر به اندازه گیری پارامترهای پیشرفته سلامت قلب همچون فیبریلاسیون دهلیزی و آپنه خواب است. از 10 حالت ورزشی به همراه VO2 Max، دوره های علمی دویدن و یادآوری های کم تحرک هم وجود دارد.

محصول جدید هوآوی از پردازنده Kirin A1 برخوردار بوده و با HarmonyOS 2.0+، Android 7+ و iOS 9.0 و بالاتر سازگاری دارد. این گجت پوشیدنی دارای ویژگی‌های مناسبی مانند پاسخ سریع، کنترل دوربین و موسیقی، پرداخت سریع Alipay، WeChat و غیره است. TalkBand B7 توسط یک باتری 120 میلی آمپر ساعتی انرژی گرفته و با پورت USB-C قابل شارژ است.

این دستبند پوشیدنی هوآوی در مدلی با بند سیلیکونی 999 یوان (146 دلار) قیمت داشته در حالی که قیمت بند چرمی آن 1199 یوان (175 دلار) است. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت هوآوی مراجعه کنید. این کمپانی در تلاش بوده تا سبد محصول خود را گسترش دهد و دستبند تناسب اندام جدید نیز یک گزینه برجسته در میان رقبا خود محسوب می شود.

تاک بند B7 از طراحی بهبودیافته نسبت به قبل برخوردار بوده و با قابلیت هیبریدی می توان کاربری چندمنظوره از آن داشت. انتظار داریم این مدل محصول شرکت هوآوی ابتدا در چین عرضه شده و مدتی بعد وارد سایر بازارهای منتخب شود.

بیشتر بخوانید  گوشی های هوآوی با لوگو دوربین هوآوی XMAG عرضه می شوند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دستبند تناسب اندام TalkBand B7 هوآوی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *