مانیتور ال جی 38WR85QC-W معرفی شد

مانیتور ال جی 38WR85QC-W معرفی شد

ال‌جی مانیتور 38WR85QC-W را در چین عرضه کرده است که نیاز حرفه‌ای ها و گیمینگ را برآورده می‌کند، با قیمت 8999 یوان (1269 دلار) و در پلتفرم‌های تجارت الکترونیک در دسترس است و تاریخ عرضه آن مشخص نیست.

این مانیتور دارای صفحه نمایش خمیده 38 اینچی 21:9 با وضوح WQHD+ و انحنای 2300R و قاب باریک سه وجهی و وضوح 3840×1600 پیکسل است که تجربه تماشایی همه جانبه و زیبایی شناختی را ارائه می دهد. این مانیتور مجهز به پنل نانو IPS است که دقت رنگ عالی و زاویه دید وسیع تری را ارائه می دهد. طیف رنگی DCI-P3 با پوشش 98 درصدی را به دست می آورد که منجر به بازتولید رنگ زنده و واقعی می شود.

علاوه بر این، دارای گواهی VESA DisplayHDR 600 است که جلوه های HDR را برای تصاویری پویا و همهجانبه تقویت می کند. این مانیتور ویژگی‌های افزایش بهره‌وری را برای حرفه‌ای‌ها ارائه می‌کند، از جمله برنامه ال جی Switch، که امکان تقسیم صفحه‌نمایش را به شش پارتیشن برای مالتی تسکینگ کارآمد ارائه می‌دهد. همچنین دارای یک عملکرد داخلی KVM (صفحه کلید، ویدیو، ماوس) از طریق کنترلر دوگانه است که امکان کنترل دو دستگاه با یک صفحه کلید و ماوس را فراهم می کند و گردش کار را ساده می کند.

برای گیمرها، مانیتور ال‌جی 38WR85QC-W نرخ نوسازی 144 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه (GtG) را برای گیم‌پلی روان و پاسخگو ارائه می‌دهد. برای کاهش لگ صفحه نمایش با انویدیا G-SYNC و ای ام دی FreeSync Premium Pro سازگار است. این مانیتور همچنین دارای بلندگوهای داخلی MaxxAudio هفت واتی برای کیفیت صدای فراگیر است. این مانیتور با پشتیبانی USB Type-C از انتقال داده و شارژ معکوس 90 واتی، USB 3.0، HDMI، پورت LAN و موارد دیگر، اتصال قوی ارائه می دهد.

علاوه بر این، مانیتور دارای یک پایه قابل تنظیم است که قابلیت تنظیم شیب از -5 درجه تا 25 درجه، تنظیم ارتفاع 110 میلی‌متری و قابلیت چرخش از -15 درجه تا 15 درجه را ارائه می‌کند.

ال جی 38WR85QC-W باریک و شیک

در دیگر خبرها ال جی Electronics به تازگی سری جدید مانیتورهای هوشمند خود را برای بازار جهانی عرضه کرده است. مانیتورهای جدید این شرکت در دو سایز نمایشگر عرضه می شوند و دستگاه های مستقلی بوده که به رایانه شخصی نیاز ندارند.

بیشتر بخوانید  ال جی از مانیتور جدید UltraGear Gaming رونمایی کرد

این برند کره‌ای مانیتور هوشمند را در دو نوع، یعنی مدل‌های 32SR50F و 27SR50F معرفی کرد. این مدل ها به ترتیب 31.5 و 27 اینچی هستند. هر دو مدل دارای وضوح Full HD، پنل IPS LCD و پشتیبانی از HDR10 می باشند. این شرکت وعده ارائه کنتراست عالی و رنگ های روشن را داده است. این مانیتورها همچنین دارای طراحی بدون حاشیه بوده که بر جذابیت آنها افزوده است.

ال‌جی مانیتورهای هوشمند را برای برنامه‌های اداری عرضه کرد که برای تماس‌های کنفرانسی، کار با اسناد و مرور وب عالی هستند. قابل ذکر است که این دو مانیتور مستقل هستند زیرا دارای پلتفرم webOS 23 می باشند. مانیتورهای جدید امکان می دهد دسترسی آسان به برنامه های پخش استریم و موارد دیگر را ارائه دهد. به لطف عملکرد LG Mood Music، کاربران حتی می توانند لیست های پخش موسیقی را بر اساس ترجیحات خود انتخاب کنند. همچنین به اشتراک گذاری آسان محتوا از دستگاه های هوشمند خود مانند AirPlay 2 و Miracast دسترسی دارید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مانیتور ال جی 38WR85QC-W معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *