لیست ده بازی برتر iPhone

لیست ده بازی برتر iPhone

لیست ده بازی برتر iPhone:

در این مقاله یک لیست از ده عدد از بهترین و جذاب ترین بازی های موجود برای گوشی های آیفون و در کل وسایل دارای سیستم عامل آی او اس را به شما معرفی میکنیم.

1.Hearthstone
پلتفرم موبایل یکی از بهترین دستگاه ها برای بازی های کارتی است و اگر شما به دنبال یک بازی کارتی با سبک جمع آوری کارت باشید نمی توانید از بازی Hearthstone بگذرید. این بازی به صورت بسیار حرفه ای و زیبا توسط کمپانی Blizzard ساخته شده است. این بازی براساس بازیWorld of Warcraft طراحی شده و کارت های موجود در آن براساس شخصیت های WoW طراحی شده اند.شما می توانید این بازی را به صورت یک یا دونفره انجام دهید و با دوستان خود به رقابت بپردازید. Hearthstone برای بازی کردن چه در زمان کوتاه و چه طولانی مناسب است. این بازی بهترین بازی کارتی برای گوشی های آیفون است.
لیست ده بازی برتر iPhone

2.Monument Valley
بازی پازلی Monument Valley که با الهام از بازی Escher ساخته شده است یک بازی عجیب، دوست داشتنی و عالی است که تابحال جایزه های زیادی را نیز برده است. شما در این بازی در نقش یک پرنسس کوچک به نام Ida هستید که در یک ماموریت سخت در مکانی به نام Monument Valley است. در این بازی اجسام به صورت غیرهندسی طراحی شده اند. پرندگان جنگجو تمام منطقه را پوشانده اند. باید از بین موانع و اجسام عبور کنید تا بتوانید مراحل را پشت سر بگذارید. این بازی بسیار حرفه ای و زیبا طراحی شده است و احتمال این که آن را نپسندید بسیار کم است.

لیست ده بازی برتر iPhone

 

3.Rymdkapsel
بازی rymdkapesel بهترین بازی در سبک استراتژی برای گوشی آیفون است. این بازی به همان اندازه که راجع به کشف کردن و گشت وگذار وساخت وساز باشد راجع به مبارزه نیز است.هر جز از بازی بسیار مینیمالیست است. شما باید یک پایگاه محکم برای ذخیره منابع خود و حفظ آن در برابر دشمن بسازید. در همین حال که با دشمن در حال مبارزه هستید باید به جست وجو و کاوش در مناطق دیگر نیز بپردازید.شما در این بازی باید تمرکز خود را به ساخت بهترین و محکم ترین بیس بگذارید. rymdkapsel یکی از بهترین بازی هاست.

لیست ده بازی برتر iPhone

4.Disney Crossy Road
انتظار نمی رفت که بازی Crossy Road تا این حد بهبود یابد، اما هم اکنون این بازی یکی از بهترینها در سبک خود می باشد. در Crossy Road بخش های مختلف ارتقا یافته اند از جمله ماموریت های روزانه که بسیار سرگرم کننده هستند هم چنین تعداد شخصیت های بازی دو برابر شده اند، می توانید با سکه های آبی کاراکترهای دلخواهتان را خریداری کنید. هم چنین رویدادهای آخر هفته که جایزه آن یک کاراکتر است. بخش های زیبای دیگری نیز در این بازی قرار دارند و این جزئیات بازی را تبدیل به یکی از بهترین بازی های آیفون کرده است.

لیست ده بازی برتر iPhone

 

5. Year Walk
بازی Year Walk از Simogo بازی متفاوت و خاصی است که مخاطبان را شگفت زده کرد. این بازی راجع به شخصی است که برای پیاده روی در شب بیرون می رود تا ببیند سال پیش رویش چه چیزهایی را برایش در بر دارد. بدون تمرین داخل یک جنگل می شوید شما باید نشانه ها را دنبال و پازل ها و معماهای پیچیده ای را حل کنید که شما را به فکر کردن وا می دارد و شما را به پایانی حیرت انگیز هدایت می کند. گیم پلی این بازی بسیار خارق العاده است و این بازی را تبدیل به یکی از بهترینها در سبک خود کرده است.

لیست ده بازی برتر iPhone

 

6. Ridiculous Fishing
بازی Ridiculous Fishing یک بازی ماهیگیری میباشد که گیم پلی آن از سه بخش تشکیل می شود. در مرحله اول باید چوبتان را به زیر آب ببرید و گوشی را تکان دهید تا از ماهی ها فرار کنید. زمانی که با یک ماهی برخورد کنید سطح آب بالا خواهد آمد. زمانی که سطح آب بالا بیاید میتوانید راحت تر از دست ماهی ها فرار کنید. هر چه سطح آب پاینتر یاید ارزش ماهی ها بیشتر خواهد شد. همچنین ماهی ها نیز باریک تر خواهد شد. سپس باید گوشیتان را تکان دهید و تا جایی که میتوانید ماهی بگیرید. زمانی که به ماهی ها برخورد کنید به سمت هوا پرتاب خواهند شد و سپس باید به آن ها شلیک کنید. با شکار ماهی ها میتوانید آن ها را بفروشید تا اسلحه تان را ارتقا دهید. گیم پلی این بازی به گونه ای است که طی مرور زمان خسته کننده نخواهد شد.

لیست ده بازی برتر iPhone

 

7. Smash Hit
بازی Smash Hit یک بازی ساده با گیم پلی روان و زیبا است. در این بازی که یک بازی شوتر اول شخص نیز محصوب میشود باید اجسام در سر راهتان را بشکنید. بر خلاف بازی های شوتر اول شخص، در این بازی باید توپ پرتاب کنید و اجسام شیشه ای را نابود کنید. زمانی که در این بازی توپ هایتان به اتمام برسند بازی تمام خواهد شد. هر بار که بخواهید یک جسم شیشه ای را از سر راه بردارید باید یک و یا دو توپ را از دست بدهید. البته توپ به دست نیز خواهید اورد. این بازی بسیار اعتیاد آور است و زمانی که شروع به انجام آن کنید دیگر نمی توانید این بازی را رها کنید.

لیست ده بازی برتر iPhone

 

8. Solitairica
بازی Solitairica یک بازی مشابه بازی Solitair است زیرا در این بازی نیز باید از تمامی کارت ها استفاده کنید تا تمام شوند. در این بازی باید از بین دیگر بازیکنان یک رقیب برای خود انتخاب کنید تا با او بازی کنید و به رقابت بپردازید. در این بازی باید با جمع آوری کارت های مختلف قدرتمند تر شوید. طی مرور زمان کارت های زیادی به دست خواهید آورد. در بازی Solitairica میتوانید قدرت هایی خریداری کنید تا بتوانید از رقبایتان قوی تر باشید و آن هارا شکست دهید.

لیست ده بازی برتر iPhone

 

9. Pokemon Go
بازی Pokemon Go تا به حال حوادث زیادی آفریده است اما هنوز هم بسیلر محبوب است و بازیکنان زیادی دارد زیرا یک بازی خارق العاده است. استودیو تولید کننده این بازی هنوز هم در حال عرضه بروزرسانی ها متعدد برای این بازی است. در این بازی باید در دنیای واقعی دو و برتان هیولاهای پوکمون را شکار کنید و آن ها را جمع آوری کنید. در این بازی باید با استفاده ز نقشه داخل بازی به دنبال پوکمون ها بروید و آن ها را شکار کنید.

لیست ده بازی برتر iPhone

10. Crypt of the Necrodancer
گیم پلی بازی Crypt of the Necrodancer در یک سیاه چال رخ میدهد. این بازی با هر بازی دیگری در سبک خودش تفاوت دارد. در این بازی که یک بازی موسیقیایی محسوب میشود باید هماهنگ با ریتم ها حرکات کنید و هیچ ضربه ای نخورید. سیستم کنترل کردن در این بازی را باید حودتان تعیین کنید که دکمه ای باشد و یا لمسی. Crypt of the Necrodancer یک بازی عجیب و در عین حال زیبا است.

لیست ده بازی برتر iPhone

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لیست ده بازی برتر iPhone

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *