لیست بهترین بازی های پلی استیشن پلاس پرمیوم

لیست بهترین بازی های پلی استیشن پلاس پرمیوم

پلی استیشن مدت هاست که از نظر تعداد و کیفیت بازی های انحصاری از ایکس باکس جلوتر بوده، اما مایکروسافت در سال های اخیر با سرویس Game Pass خود سونی را تحت فشار کامل قرار داده است. سونی در پاسخ به این سرویس اخیرا سرویس جدید پلی استیشن پلاس خود را معرفی کرده است، که امکانات زیادی مانند دسترسی به نسخه آزمایشی بازی ها، انجام بازی در فضای ابری و در نهایت لیستی از بهترین بازی های پلی استیشن پلاس پرمیوم را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

این کاتالوگ از بازی های پلی استیشن پلاس در دو سطح Extra و Premium با قیمت های 14.99 دلار و 17.99 دلار موجود است. این سرویس‌ها به روشی مشابه سرویس Game Pass Xbox عمل می‌کنند، به این صورت که بازی ها در مدت زمان مشخصی به سرویس اضافه می شوند و سپس از سرویس حذف می شوند تا فضا برای بازی های جدیدتر باز شود.

بهترین بازی های سرویس جدید پلی استیشن پلاس

بازی هایی که در حال حاضر در خرید پلاس پلی استیشن هستند نقطه شروع خوبی برای سونی و سرویس جدید پلی استیشن هستند. در لیست بازی های این سرویس می توانید تعدادی از بهترین عناوین AAA کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را مشاهده کنید، که البته ممکن است در نگاه اول کمی گیج کننده به نظر برسند. به همین منظور در این مطلب لیست بهترین بازی های پلی استیشن پلاس پرمیوم را برای شما انتخاب کرده ایم.

بازی جدید بتمن Batman Arkham Knight

Batman Arkham Knight پایانی بر بازی سه گانه بتمن است که توسط Rocksteady ساخته شده است. بازی Arkham Knight به دلیل اضافه شدن Batmobile به بازی این سری محبوبیت بیشتری پیدا کرد. در حالی که هنوز مکان های زیادی برای کاوش، یافتن و استفاده از ابزارهای کارآگاهی بتمن وجود دارد، اضافه شدن بت‌موبایل به بازی به بازیکنان این امکان را می دهد تا به مناطق جدید نفوذ کنند، غیرنظامیان را نجات دهند، با تانک های کنترل از راه دور مبارزه کنند، برخی معماها را حل کنند و در تاریکی سرعت بگیرند.

با تمام این مقایسه ها، سوپر ماشین بتمن چیزی است که Batman: Arkham Knight را به عنوان یکی از بهترین بازی های پلی استیشن پلاس پرمیوم تبدیل می‌کند. به طور کلی این بازی قطعاً نتیجه ای شایسته برای سه گانه Rocksteady Studios و یکی از بهترین بازی های بتمن است.

بازی Bloodborne از بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

Bloodborne یکی از عناوین انحصاری کلاسیک کنسول پلی استیشن 4 است. این محصول بازی های محبوب اما وحشتناک را از شرکت استودیو Software گرفته و آنها را به محیطی تاریک و ترسناک منتقل می کند که شبیه آثار نویسنده معروف هاوارد فیلیپس لاوکرفت (H.P. Lovecraft) است. شما به عنوان یک شکارچی باید در خیابان های شهر یارنام بگردید و با شهروندان متخاصم و اسرار عجیب آن مقابله کنید.

بسیاری از عناصر گیم پلی Bloodborne را می توان در سایر عناوین FromSoftware پیدا کرد، اما برخلاف Dark Souls یا Elden Ring، Bloodborne شما را مجبور می کند تا به صورت تهاجمی بازی کنید. به عنوان مثال، زمانی که دشمنان به شما صدمه می زنند، می توانید آنها را بکشید تا سلامتی خود را بازیابی کنید. پس از انتشار، Bloodborne به سرعت تبدیل به یکی از بهترین بازی های پلی استیشن پلاس شد و یکی از بهترین انحصاری های پلی استیشن تا به امروز در نظر گرفته می شود.

لیست بهترین بازی های پلی استیشن پلاس پرمیوم

بازی Celeste

Celeste یک پلتفرمر فوق‌العاده چالش‌برانگیز با جهان ها و مکانیک های متعدد است که بازیکنان را سرپا نگه می دارد. این یکی از آن بازی هایی است که زمان در آن به سختی می گذرد و بازیکنان با تسلط بر حرکات، عناصر بیشتری از گیم‌پلی را معرفی می کنند. در مجموع، این بازی داستان فوق العاده ای در مورد سلامت روان و پذیرش ارائه می دهد.

یکی از نکات مثبت Celeste این است که نیازهای چند بازیکن را برآورده می کند. اگر می خواهید مهارت های خود را به چالش بکشید، این بازی یکی از بهترین بازی های پلی استیشن پلاس پرمیوم است. اما اگر فقط به دنبال تجربه داستان بازی هستید، ابزارهای دسترسی ویژه ای در بازی وجود دارد که برای کمک به بازیکنان برای غلبه بر ایرادات بازی ساخته شده اند.

بازی Ultimate Edition از بهترین بازی های پلی استیشن پلاس

تجربه این بازی مانند حضور در یک فیلم دیوید لینچ است. داستان بازی در مورد زنی به نام جسی فادن (Jesse Faden) است که در سفر خود به اداره کنترل فدرال آمده است. این ساختمان مرموز و مخروبه تمام امکانات یک دفتر فدرال ایالات متحده را دارد. با این حال، ساختمان مملو از اشیاء غیر قابل توضیح مانند سلاح های تغییر شکل، اشیاء نفرین شده و غیره است.

چیزی که Control را به عنوان تاثیرگذاری تبدیل می کند، توانایی Remedy در استفاده از محیط خود برای روایت داستان است. اف‌بی‌آی مانند یک موجود زنده می باشد و دائماً خود را در موقعیت هایی می بیند که برای فرار نیاز به تفکر دارد. با گیم پلی اکشن غیرمعمول، Control یکی از منحصر به فرد ترین و بهترین بازی های پلی استیشن پلاس پرمیوم می باشد که سایت اکانتی شاپ accountishop معرفی کرده است.

بازی فریاد مرگ Death Stranding

Death Stranding شاید یکی از عجیب ترین بازی های منتشر شده در دهه اخیر باشد. نسخه Director’s Cut این بازی تغییری در این موضوع ایجاد نمی کند. با این حال، در این نسخه از بازی، برخی از مکانیک های بازی جلا داده شده اند و به روز رسانی های موجود در آن کمک می کند تا بازی را به شکلی لذت بخش تر و در عین حال به همان اندازه باشکوه تجربه کنید.

در Death Stranding، شما در نقش سام بریجز، یک باربر در دنیای آخرالزمانی بازی می کنید. وظیفه شما عمدتا تحویل بسته ها به ایالات متحده و اتحاد مجدد بشریت پس از یک انفجار هسته ای است. شاید داستان بازی روی کاغذ کمی عجیب به نظر برسد، اما نابغه خارق العاده سازنده بازی، هیدئو کوجیما، با سیستم پیشرفت جالب و داستانی عالی تا پایان بازی می درخشد.

لیست بهترین بازی های پلی استیشن پلاس پرمیوم

بازی DOOM از بهترین بازی های پلی استیشن پلاس پرمیوم

Doom که در سال 2016 منتشر شد، همه چیز درباره سرعت، بدلکاری و یک موسیقی متن هیجان انگیز است. شخصیت اصلی بازی با سرعت بالایی در محیط می دود و با مجموعه بزرگی از سلاح های مرگبار نیروهای اهریمنی بیچاره را تعقیب می کند. سلاح های موجود در بازی از ساده تا پیچیده، با مشت، نارنجک، اره برقی و BFG کلاسیک سری همگی به شما کمک می کنند تا در مسیر خود مبارزه کنید.

Doom که یکی از بهترین بازی های پلی استیشن پلاس پرمیوم می باشد، خشونت زیادی دارد و در عین حال به طرز شگفت انگیزی سرگرم کننده است. تجربه این بازی به شما حس واقعی قدرت می دهد. در این بازی شما بر تمام موانعی که در مسیر شما ظاهر می شود به روشی فجیع غلبه خواهید کرد.

بازی خدای جنگ God of War

God of War نه تنها یکی از بهترین بازی های پلی استیشن پلاس است، بلکه یکی از بهترین بازی هایی است که تا به حال ساخته شده است. دنیای بازی به زیبایی ارائه شده است و شخصیت های موجود را با داستان های جدید ترکیب می کند، تا داستان های زیبایی در مورد دوران کودکی، پدر و مادر شدن و بخشش خلق کند. از نظر گیم پلی، God of War بسیار گسترده است و همه دیالوگ های اطراف کاملاً با دنیای مقابل شما مطابقت دارند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لیست بهترین بازی های پلی استیشن پلاس پرمیوم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *