لپ تاپ ThinkBook Plus لنوو یک محصول منحصربفرد است

لپ تاپ ThinkBook Plus لنوو یک محصول منحصربفرد است

شرکت لنوو در نظر دارد بزودی لپ تاپ ThinkBook Plus را با قابلیتی منحصربفرد معرفی کند. این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایشی به اندازه یک تبلت بوده و افراد می توانند از آن بهره گیرند  و لذت ببرند.

بسیاری از تولید کنندگان سعی می کنند طرح ها یا عناصر جدیدی را برای لپ تاپ ها آزمایش کنند تا آنها را بازدهی بیشتر کنند. چنین دستگاه هایی برای همه مناسب نیستند، اما مخاطبان خاص را هدف قرار می دهند. اکنون، به نظر می رسد که لنوو در حال کار بر روی یک طراحی جدید برای یک لپ تاپ است.

آخرین فاش شده از Evan Blass تصویری از لپ تاپ 17 اینچی Lenovo ThinkBook Plus با صفحه نمایش ثانویه را نشان می دهد. صفحه نمایش اضافی در سمت راست کیبورد قرار دارد و به اندازه یک تبلت است.

از صفحه نمایش ثانویه لپ تاپ می توان برای کشیدن یا نوشتن چیزی استفاده کرد. تصویر فاش شده همچنین یک قلم را نشان می دهد که نشان می دهد صفحه نمایش در واقع برای اهداف خلاقانه است. همراه با پنل نمایشگر اضافی، دستگاه همچنین دارای یک صفحه کلید با اندازه کامل و یک ترک پد بزرگ و یک صفحه نمایش اصلی 17 اینچی بسیار عریض خواهد بود.

این لپ تاپ دارای طراحی مشابه ASUS ZenBook Pro Duo است که دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی ثانویه 32:9 IPS در بالای صفحه کلید است که کاملاً همه کاره است و می تواند به عنوان مانیتور دوم برای بازی ها، فیلم ها و موارد دیگر استفاده شود. همچنین می توان آن را به دو نمایشگر کوچکتر با نسبت ابعاد 16: 9 تقسیم کرد.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد این محصول جدید در دسترس نیست و ایوان بلاس تنها تصویر را به اشتراک گذاشته است. با این حال، اگر قرار است به زودی راه اندازی شود، انتظار داریم در هفته های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این لپ تاپ بدانیم. با توجه به سابقه قبلی، انتظار داریم این دستگاه در نمایشگاه CES 2022 آینده معرفی شود.

در اوایل سال جاری، در ژانویه، لنوو ThinkBook Plus Gen 2 را در نمایشگاه CES معرفی کرد که دارای صفحه نمایش 12 اینچی E-Ink روی درب است. این جانشین ThinkBook Plus بود که در CES 2020 با طراحی مشابه معرفی شد.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon 30th معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ ThinkBook Plus لنوو یک محصول منحصربفرد است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *