هدفون وان پلاس Nord Buds 2R بزودی معرفی می شود

هدفون وان پلاس Nord Buds 2R بزودی معرفی می شود

وان پلاس اخیرا هدفون OnePlus Nord Buds 2 را معرفی کرده است. با این حال، به نظر می رسد که این شرکت در Nord Buds 2 متوقف نشده و در حال کار بر روی یک جفت هدفون جدید با نام تجاری Nord است. آخرین اخبار مربوط به گواهی SIRIM مالزی می شود که تأیید می کند این دستگاه در بازار مالزی وان پلاس Buds Nord 2R نامیده می شود.

اگرچه این گواهی هیچ جزئیاتی در مورد ویژگی ها و مشخصات هدفون نشان نمی دهد، متخصص فناوری Mukul Sharma گزارش داد که تولید Nord Buds 2R از قبل آغاز شده است. او همچنین پیشنهاد می کند که OnePlus Nord Buds 2R ممکن است همزمان با OnePlus Nord 3 5G مورد انتظار در هند عرضه شود.

OnePlus اخیراً کاری مشابه با OnePlus Buds Pro 2 انجام داد، جایی که یک نسخه کوچک از هدفون ها به نام OnePlus Buds Pro 2R را عرضه کرد. اگر این روند را دنبال کنیم، آنگاه Buds 2R احتمالاً نسخه‌ای کوچک از Nord Buds 2 خواهد بود که هیچ تغییر قابل توجهی در طراحی ندارد.

OnePlus Nord Buds 2 با طراحی نیمه در گوش، دارای یک ساقه صاف و نوک گوش سیلیکونی است. این هدفون دارای گواهی IP55 بوده که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. در بخش صوتی، آنها به یک درایور تیتانیوم دینامیک 12.4 میلی متری با قابلیت حذف نویز فعال تا 25 دسی بل مجهز شده اند. الگوریتم تقویت باس BassWave تجربه گوش دادن متعادل را تضمین می کند و میکروفون های دوگانه کیفیت واضحی را در تماس ها ارائه می دهند. این هدفون‌ها از Dolby Atmos، تنظیم صدای Dirac و اکولایزر اصلی صدا، همراه با حالت شفافیت برای آگاهی از محیط اطراف پشتیبانی می‌کنند.

OnePlus Nord Buds 2 از یک باتری 480 میلی آمپر ساعتی انرژی گرفته که ادعا می شود در مجموع عمر باتری 36 ساعت را با کیس شارژ ارائه می دهد. هر هدفون به ترتیب 7 و 5 ساعت پخش موسیقی را با ANC فعال و غیرفعال انجام می دهند. هدفون TWS همچنین از شارژ سریع از طریق پورت USB-C پشتیبانی می کند. این هدفون ها از اتصال بلوتوث 5.3، اتصال سریع پشتیبانی می کنند و می توانند به طور همزمان به دو دستگاه متصل شوند.

بیشتر بخوانید  گوشی وان پلاس 11 ژوپیترادیشن معرفی شد

در دیگر خبرها OnePlus اخیراً یک تلفن هوشمند جدید از سری Nord CE ارزان قیمت را با نام Nord CE 3 Lite معرفی کرده است. این دستگاه دارای مجموعه ای از مشخصات کامل بوده، از جمله چیپست اسنپدراگون 695 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی. بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شد، این گوشی در ایالات متحده با نامی دیگر یعنی Nord N30 نیز عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون وان پلاس Nord Buds 2R بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *