لپ تاپ Inspiron 14 Plus دل معرفی شد

لپ تاپ Inspiron 14 Plus دل معرفی شد

شرکت Dell، سازنده رایانه های شخصی امریکایی، لپ تاپ های Inspiron 14 Plus و Inspiron 16 Plus را معرفی کرد. این مدل‌ها دارای پردازنده‌ مرکزی اینتل از سری H نسل دوازدهم و پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX 3060 هستند. لپ‌تاپ‌های جدید تصاویر صوتی غنی ارائه می‌دهند و هدفشان افزایش خلاقیت است.

دل Inspiron 14 Plus با پردازنده اینتل نسل دوازدهمی Core یا AMD Ryzen 3000 در دسترس است. Inspiron 14 Plus یک دستگاه 2 در 1 بوده که برای انواع انتخاب ها گزینه مناسب است. دارای حاشیه باریک در اطراف دستگاه بوده و نسبت تصویر 16:10 نمایشگر دارد. صفحه نمایش Inspiron 14 Plus دارای وضوح FHD و ویژگی های ComfortView، کاهش نور DC و فیلتر نورآبی است. این لپ تاپ دارای یک صفحه لمسی بزرگ و یک قلم فعال اختیاری هم دارد. با قلم فعال، کاربران می توانند به طور طبیعی بدون جفت شدن بنویسند و این با ویندوز 11 سازگار است.

لپ تاپ Inspiron 14 Plus دل معرفی شد

لپ تاپ دل Inspiron 14 Plus دارای 8 یا 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی است. همراه با Windows 11 Home ارائه می شود، اما Microsoft Office Suite شامل آن نمی‌شود. قابلیت اتصال دل Inspiron 14 Plus از طریق Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 است. پورت های آن عبارتند از 2 USB 3.2 Gen 1، Thunderbolt 4.0، HDMI 2.0 و پورت Power Adapter.

در سوی دیگر دل Inspiron 16 Plus گزینه گرافیک انویدیا GeForce RTX 3060 را برای تولید محتوا کارآمدتر ارائه می دهد. پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce RTX با پردازنده نسل دوازدهم Core H اینتل همراه شده و این دستگاه می تواند سخت ترین برنامه ها را با قدرت بالای خود اجرا کند. به لطف حافظه رم 4800 مگاهرتزی DDR5، می‌توانید برنامه‌ها را به‌طور یکپارچه دانلود و منتقل کنید. معماری داخلی Inspiron 16 عملکرد سریعتر و اتلاف گرمای بهتر را امکان پذیر می کند. صفحه نمایش Inspiron 16 Plus حداکثر وضوح 3K را ارائه می دهد.

لپ تاپ Inspiron 14 Plus دل معرفی شد

Inspiron 16 Plus با وب‌کم FHD خود با کاهش نویز موقتی، برای تماس ویدیویی آمادگی بهتری دارد. این وب کم دارای محدوده دینامیکی گسترده و میکروفون های دوگانه همراه با فناوری کاهش نویز هوش مصنوعی است. این لپ‌تاپ با ویندوز 11 و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی به فروش می رسد. مایکروسافت آفیس در Inspiron 16 Plus مانند Inspiron 14 Plus حذف شد. بلندگوهای استریوی آن با Waves MaxxAudio Pro و Dolby Atmos همراه است. اتصالات و پورت های Inspiron 16 مشابه Inspiron 14 Plus می باشد.

بیشتر بخوانید  نمایشگر منحنی جدید دل زیبا و باکیفیت

قیمت دو لپ تاپ دل Inspiron 14 Plus و 16 به ترتیب از 1349.99 دلار و 17499.99 دلار شروع می شوند. در حال حاضر فقط گزینه رنگ سبز تیره در دسترس خواهد بود. در دسترس بودن در ایالات متحده و سایر بازارها متعاقباً دنبال خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ Inspiron 14 Plus دل معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *