آپدیت MIUI 14 برای سری Redmi Note 9 منتشر می شود

سری Redmi Note 9

یافته‌های اخیر نشان داد که سری Redmi Note 9 تقریباً 3 ساله به MIUI 14 به‌روزرسانی می‌شود. چند روز بعد، همان منبع اکنون فاش کرده است که چه زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که عرضه آن آغاز شود.

جای تعجب نیست که کاربران این گوشی های هوشمند باید کمی بیشتر صبر کنند. طبق گفته های شیائومی، گوشی های زیر در سه ماهه دوم سال 2023 به آپدیت MIUI 14 مبتنی بر اندروید 12 دسترسی خواهند داشت.

ردمی نوت 9
ردمی نوت 9 اس
Redmi Note 9 Pro
Redmi Note 9 Pro Max
Poco M2 Pro

برای ناآگاهان، تمام دستگاه های ذکر شده بر اساس یک پلتفرم هستند. آنها فقط در برخی جنبه ها متفاوت هستند. این نشریه نشان می‌دهد که آخرین MIUI برای این تلفن‌ها ممکن است در حدود آوریل تا مه منتشر شود. به عبارت دیگر، کاربران باید حدود سه ماه صبر کنند.

به غیر از گوشی‌های هوشمند ذکر شده در بالا، به‌روزرسانی MIUI 14 برای سری‌های Redmi 10X، Redmi 9 و Poco M2 نیز منتشر خواهد شد. حتی برای آنها، ساخت نرم افزار به جای اندروید 13 بر اساس اندروید 12 خواهد بود.

اما متاسفانه در حال حاضر زمان انتشار آپدیت برای آنها مشخص نیست. به احتمال زیاد عرضه ممکن است در همان زمان اتفاق بیفتد. همه این گوشی‌ها قبلاً دو به‌روزرسانی MIUI و دو به‌روزرسانی اندروید دریافت کرده‌اند. MIUI 14 به احتمال زیاد آخرین به روز رسانی نرم افزار اصلی آنها خواهد بود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شرکت شیائومی این آپدیت را ارائه دهد. اگر از دارندگان این گوشی ها هستید به بخش تنظیمات و بروزرسان نرم افزاری مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Redmi Note 13 و کسب تاییدیه EEC

نظرات در مورد : آپدیت MIUI 14 برای سری Redmi Note 9 منتشر می شود

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *