انتشار آپدیت Nothing OS 1.5.4 برای Nothing Phone (1)

انتشار آپدیت Nothing OS 1.5.4 برای Nothing Phone (1)

Nothing Phone (1) یک گوشی هوشمند از شرکت فناوری مصرف کننده مستقر در لندن، Nothing است. طراحی شیک و مینیمالیستی با بدنه شفاف دارد. اگر صاحب یکی از آن‌ها هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید به‌روزرسانی نرم‌افزار جدیدی در حال انتشار است. آپدیت Nothing OS 1.5.4 در حال حاضر به صورت جهانی در دسترس است و چندین مشکل را برطرف می کند و در عین حال ویژگی ها و پیشرفت های جدیدی را نیز ارائه می دهد.

این آپدیت 119 مگابایت حجم داشته و به صورت مرحله ای عرضه می شود. می‌توانید با رفتن به «تنظیمات > سیستم > به‌روزرسانی سیستم» بررسی کنید که آیا برای شما در دسترس است یا خیر. پس از در دسترس بودن به‌روزرسانی، توصیه می‌شود که کاربران آن را دانلود و نصب کنند تا از آخرین ویژگی‌ها و پیشرفت‌ها لذت ببرند.

یکی از مهم‌ترین تغییرات به‌روزرسانی، قابلیت بازخورد جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد هر مشکلی را گزارش کنند یا به توسعه‌دهندگان پیشنهاد دهند. این ویژگی جدید به توسعه دهندگان کمک می کند تا به بهبود سیستم عامل ادامه دهند.

این آپدیت همچنین با بهینه سازی عملکرد سوئیچینگ شبکه 4G/5G، مصرف انرژی در حالت آماده به کار را کاهش می دهد. این بهینه‌سازی تضمین می‌کند که تلفن شما در حالت بی‌کار انرژی کمتری مصرف می‌کند، به این معنی که می‌توانید از عمر باتری طولانی‌تری لذت ببرید. عملکرد بلوتوث در تنظیمات سریع نیز بهینه شده است و دسترسی به دستگاه های اتصال یافته را آسان تر می کند.

این به‌روزرسانی، تراکنش‌های کد QR را روان‌تر معرفی می‌کند و به شما امکان می‌دهد کدهای QR UPI را مستقیماً از طریق برنامه دوربین اسکن کنید و برای تکمیل تراکنش، یک برنامه پرداخت را در دستگاه خود انتخاب کنید. این ویژگی فقط در مناطق منتخب موجود است.

تجربه باز کردن قفل الگوی اثر انگشت بهینه شده است و آن را پاسخگوتر و دقیق تر می کند. انیمیشن‌های نمایش پاپ‌آپ اکنون روان‌تر شده‌اند و تجربه یکپارچه‌تری را ارائه می‌کنند. بهبودهای دیگر شامل ادغام مرکز ایمنی Google و پشتیبانی از فونت سیریلیک NDot برای بلاروسی، بلغاری، مقدونی، روسی، صربی و اوکراینی است.

این به‌روزرسانی همچنین به مشکلات متعددی که توسط کاربران گزارش شده، می‌پردازد، از جمله مشکلات مسدود کردن در هنگام نمایش پاپ‌آپ، بهبود نمایش اعلان‌ها در تنظیمات سریع، پیام‌های خطا در حین تنظیم قفل با چهره و اعلان‌های تماس ورودی که بدون تأخیر انجام می‌شوند.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از دوربین گوشی Nothing Phone 1

علاوه بر به‌روزرسانی، Nothing Phone (1) همچنین در هفته‌های آینده برای کسانی که انتخاب می‌کنند اندروید 14 بتا 1 را دریافت می‌کند و آن را به یکی از اولین دستگاه‌های اندرویدی (به‌جز Google Pixel) تبدیل می‌کند که دسترسی زودهنگام دریافت می‌کند. ناگفته نماند نسل بعدی این گوشی تابستان امسال از راه خواهد رسید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت Nothing OS 1.5.4 برای Nothing Phone (1)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *