لپ تاپ ConceptD 7 SpatialLabs Edition ایسر با قابلیتی منحصربفرد

لپ تاپ ConceptD 7 SpatialLabs Edition ایسر با قابلیتی منحصربفرد

شرکت ایسر به تازگی از لپ تاپی رونمایی کرده که دارای قابلیتی منحصربفرد است. این لپ تاپ ConceptD 7 SpatialLabs Edition نام دارد که اجازه می دهد بدون عینک محتوا سه بعدی را تماشا کنید.

ایسر در اوایل سال جاری فناوری SpatialLabs خود را معرفی کرده بود که تصاویر سه بعدی را بدون نیاز به عینک امکان پذیر می کرد ، که توسط یک دوربین استریو ویژه با دو سنسور که چشم ها و سر شما را با لنز روی صفحه نمایش ردیابی می کند و دو تصویر کمی متفاوت را در آنها شکست می دهد ، ممکن شده است. متناسب با موقعیت چشم شما این فناوری سرانجام به لپ تاپی راه پیدا می کند که می توانید واقعاً آن را خریداری کنید.

لپ تاپ Acer ConceptD 7 SpatialLabs Edition به تازگی معرفی شد و مجهز به فناوری 3D SpatialLabs است. نمایشگر آن به کاربران امکان می دهد پروژه های سه بعدی را برای طراحی CAD ، چاپ سه بعدی ، معماری ، انیمیشن ها و موارد دیگر مشاهده کنند ، بنابراین طراحی را تجربه ای واقعی و همهجانبه نسبت به قبل می کند.

Acer به خوبی می داند که یک صفحه نمایش سه بعدی بدون محتوای سه بعدی هیچ چیز ندارد ، لپ تاپ را با ابزارهایی مانند SpatialLabs Model Viewer حمل می کند که به شما امکان می دهد فایل های سه بعدی را از برنامه هایی مانند Rhinoceros ، ZBrush و Autodesk Fusion 360 وارد کنید. شرکت همچنین اظهار داشت کار با توسعه دهندگان برای ارائه راه حل های یکپارچه برای آینده ، اگرچه بدون استفاده گسترده از فناوری 3D SpatialLabs ، موفقیت احتمالاً محدود است.

لپ تاپ ConceptD 7 SpatialLabs Edition ایسر با قابلیتی منحصربفرد

همچنین یک برنامه SpatialLabs Go ارائه می شود که به شما امکان می دهد محتوای دو بعدی مانند تصاویر ، فیلم ها ، بازی های ساده و خوراک وب کم را با استفاده از AI به استریوسکوپی سه بعدی تبدیل کنید.

Acer ConceptD 7 SpatialLabs Edition به غیر از همه 3D ، یک لپ تاپ درجه یک با پردازنده تا Intel Core i7-11800H ، Nvidia RTX 3080 ، 32 گیگابایت RAM DDR4 و 2 ترابایت SSD NVMe است. صفحه نمایش یک صفحه LCD 15.6 اینچی است که رزولوشن 2160 38 3840 را در حالت دو بعدی یا 1920 21 2160 را در حالت سه بعدی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  بررسی تبلت های ویندوزی

در مورد قیمت ، خوب ، با توجه به مشخصات سطح بالا ، اصلا ارزان نیست. ConceptD 7 SpatialLabs Edition با عرضه در اروپا ، خاورمیانه و آفریقا در ماه دسامبر ، 3،599 یورو (4،160 پوند) هزینه خواهد داشت. پرتاب آمریکای شمالی باید دنبال شود.

لپ تاپ های 16 اینچی ConceptD 3 و ConceptD 3 Pro نیز با نسبت ابعاد 16:10 به بازار عرضه شده اند و به ترتیب با برچسب قیمت 1699.99 دلار و 1.899.99 دلار وارد ایالات متحده می شوند. اینها با ConceptD 3 Ezel که در نوامبر با قیمت 1،899.99 دلار در دسترس قرار می گیرد و ConceptD 3 Ezel Pro که قرار است در ایالات متحده در سال 2022 با قیمت 1،999.99 دلار عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ ConceptD 7 SpatialLabs Edition ایسر با قابلیتی منحصربفرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *