انتشار تصاویری از ساعت واچ جی تی 3 پرو هوآوی

انتشار تصاویری از ساعت واچ جی تی 3 پرو هوآوی

به تازگی تصویری واقعی و رندر از واچ جی تی 3 پرو هوآوی منتشر شده که نشان می دهد این گجت پوشیدنی بند چرمی یا استیل ضد زنگ دارد و از سیستم عامل HarmonyOS پشتیبانی می کند.

 در سال 2021 بود که هوآوی ساعت Watch GT3 را با طراحی و ویژگی های بهتر نسبت به قبل معرفی کرد. حال قصد دارد بزودی مدل جدیدی از آن را با نام Watch GT3 معرفی کند که ویژگی های بهتر و طراحی بهبودیافته نسبت به قبل دارد.

همچنین ساعت سیستم عامل HarmonyOS را دربرمی گیرد. به تازگی هوآوی سنترال برخی تصاویر مربوط به محصول آینده هوآوی را منتشر کرد. تصاویر اطلاعات زیادی با خود به همراه ندارند و باید منتظر ماند تا چینی ها بزودی جزئیات بیشتری ارائه دهند.

طبق تصویر این ساعت دو بند چرمی و استیل ضدزنگ دارد. مدل پیشین در دو نسخه 42 و 46 میلیمتری عرضه شد و مدل 42 میلیمتری به نمایشگر 1.32 اینچی امولد و مدل 46 میلیمتری نمایشگر 1.43 اینچی دارد. هر دو با رنگ و بند متفاوتی به فروش می رسند.

ساعت واچ جی تی 3 پرو دارای حسگرهای گوناگونی مانند شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب نوری، فشار هوا و دما خواهد بود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر باقی ماند.

انتشار تصاویری از ساعت واچ جی تی 3 پرو هوآوی

در اخباری مرتبط FreeBuds 4E یک هدفون نیمه در گوش از هواوی است که دارای فناوری حذف نویز فعال 2.0 این شرکت هم می باشد. این هدفون ها از یک درایور 14.3 میلی متری برای ارائه کیفیت صدای با وضوح بالا تا 40 کیلوهرتز استفاده می کنند و مجهز به سیستم عامل HarmonyOS هستند.

برای اتصال، FreeBuds 4E از بلوتوث 5.2 استفاده می کند و می تواند به طور همزمان  به دو دستگاه متصل شود. همچنین حالت تأخیر کم 90 میلی‌ثانیه را برای اجرا بازی ارائه می‌کند و با کنترل‌های لمسی و حرکتی هم برخوردار است.

Freebuds 4E دارای یک باتری 30 میلی آمپر ساعتی در هر هدفون و یک باتری 410 میلی آمپر ساعتی در کیس شارژ است. هدفون های TWS قادر به پخش 2.5 ساعت موسیقی با فعال کردن ANC و 4 ساعت پخش با ANC خاموش با یک بار شارژ هستند. زمان پخش را می توان با حذف فعال نویز به 14 ساعت و بدون استفاده از کیس شارژ به 22 ساعت افزایش داد.

بیشتر بخوانید  ساعت WATCH FIT mini هوآوی این ماه عرضه می شود

این هدفون دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبارن و وزن آنها به صورت جداگانه 4.1 گرم و با کیس شارژ 42.1 گرم است. هوآوی برچسب قیمت 699 یوان (110 دلار) را برای هدفون FreeBuds 4E TWS در نظر گرفته است و آنها را در رنگ‌های Silver Frost و Ceramic White در دسترس قرار داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویری از ساعت واچ جی تی 3 پرو هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *