انتشار تصویر رندر گوشی OnePlus 11 Pro 5G

انتشار تصویر رندر گوشی OnePlus 11 Pro 5G

OnePlus گوشی وان پلاس 10 پرو را در اوایل ژانویه امسال در چین معرفی کرد. این دستگاه در اواخر ماه مارس در بازارهای جهانی عرضه شد. اوایل امروز، افشاگر مطرح Digital Chat Station گفت که این برند در حال کار بر روی یک گوشی پرچمدار با پردازنده معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 2 است که انتظار می‌رود در نشست فناوری Snapdragon در ماه نوامبر به طور رسمی معرفی شود. گمان می رود این دستگاه پرچمدار چیزی جز OnePlus 11 Pro 5G نباشد و ظاهراً تا پایان سال جاری معرفی خواهد شد.

اکنون، در جدیدترین توسعه، انتشارات SmartPrix با همکاری افشاگر مطرح Onleaks، رندرهای لو رفته از OnePlus 11 Pro 5G را به اشتراک گذاشته است. گفته می شود که این تصاویر بر اساس نمونه اولیه دستگاه است. در این بین، OnePlus 11 Pro 5G دارای یک جزیره دوربین بازطراحی شده است. دارای یک حاشیه نیمه قرص شکل است که از قاب کناری تا وسط پانل پشتی کشیده شده است. یک برآمدگی دوربین دایره ای با سه سنسور و یک فلاش LED را در خود جای داده است. همچنین نوشته Hasselblad وجود دارد که تأیید می کند این برند با سازنده دوربین افسانه ای برای پرچمدار آینده خود همکاری خواهد کرد.

رندرها همچنین یک نوار لغزنده هشدار را در OnePlus 11 Pro 5G نشان دادند. در دو پرچمدار آخر این شرکت یعنی OnePlus 10R و OnePlus 10T وجود نداشت. در نهایت، یک حفره دوربین در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش وجود دارد. جدا از این، رندرها هیچ جزئیات بیشتری را در مورد گوشی هوشمند فاش نمی کنند.

می‌توان انتظار داشت در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد OnePlus 11 Pro 5G ارائه شود. وان پلاس در تلاش است محصولات آینده را با ویژگی های جذاب راهی بازار سازد. وان پلاس 11 پرو 5جی پرچمداری جذاب خواهد بود که مشخصات کلیدی برجسته ای دارد. احتمالا بزودی اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات نمایشگر گوشی OnePlus Ace 2 فاش شد

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی OnePlus 11 Pro 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *