لپ تاپ Alienware m15 Ryzen Edition دل در راه است

به نظر می رسد AMD بیشتر و بیشتر OEM های لپ تاپ را متقاعد می کند تا گزینه های Ryzen را در تمام نقاط قیمت ، به ویژه با راه اندازی Ryzen 5000 APUs جدید ، شامل کنند. حتی Dell اکنون شایعه شده است که گزینه های Ryzen APU را با راه اندازی Alienware m15 Ryzen Edition که ممکن است جایگزین مدل های فعلی m15 R3 مجهز به Intel شود، شامل گردد.

سال گذشته بازگشت AMD را با انتقام از بازار لپ تاپ رقم زد. بسیاری از OEM ها روی باند چرخیدند و شروع به ارائه نوت بوک های Renoir-U و Renoir-H کردند که بیشتر اوقات زیر 1500 دلار بود ، بنابراین بخش های بازی برتر و پیشرفته هنوز توسط اینتل کنترل می شدند. هنوز مشخص نیست که این محدودیت توسط AMD به دلیل نگرانی سهام APU اعمال شده است یا اینتل برای تقسیم بازارها با انویدیا تبانی کرده است. در هر صورت ، به نظر می رسد که اوضاع در سال 2021 برعکس شود. اکنون شاهد هستیم OEM هایی که مدل های Ryzen 5000U و Ryzen 5000H را برای همه قیمت ها از جمله سیستم های بازی برتر و پیشرفته با RTX 3070 و RTX 3080 موبایل و برخی دیگر ارائه می دهند ، ارائه می دهند. صف هایی که به طور سنتی از اینتل پیروی می کردند ، در حال حاضر شامل گزینه های AMD هستند. به نظر می رسد از بین همه مدل بزرگ، Razer تنها کسی است که هنوز به اینتل وفادار است ، در حالی که شایعه می شود حتی دل با Alienware m15 خود به بازار می آید.

طبق اطلاعات Hardware Leaks (کاربر توییتر _rogame) ، دل باید به زودی نسخه Alienware m15 به روز شده امسال را معرفی کند که به طور برجسته از لپ تاپ های Ryzen Edition بهره می برد. در حال حاضر جزئیات کمی کمیاب هستند. Hardware Leaks در یکی از توییت های خود ذکر کرده است که گزینه های APU شامل مدل های R7 5800H و R9 5900HX خواهد بود که تا 32 گیگابایت DDR4-3200 و حداکثر 2 ترابایت حافظه NVMe SSD تکمیل می شود. مدلهای قبلی Intel m15 همچنین دارای گزینه 4 ترابایتی SSD بودند ، بنابراین ممکن است به نسخههای AMD نیز منتقل شود. اکنون ، برای گزینه های GPU ، _rogame فقط RTX 3060 و RTX 3070 را ذکر می کند (ظاهرا نسخه های Max-P) ، که ممکن است به این معنی باشد که اینها بخشی از مجموعه ای است که جایگزین m15 R3 فعلی می شود.

بیشتر بخوانید  بهترین لپ تاپ های دنیای تکنولوژی بخش نخست

دل مدل های m15 R4 را نیز دارد اما هنوز مطمئن نیستیم که آیا این لپ تاپ های مجهز به پردازنده گرافیکی موبایل Intel Comet Lake-H و RTX 3070 / RTX 3080 به عنوان گزینه های برتر در سال جاری باقی می مانند. شاید دل بخواهد همچنان به اینتل وفاداری نشان دهد. البته ، ما در حال حاضر کمبود تراشه هایی را نیز تحت تأثیر قرار داده ایم که AMD را تحت تأثیر قرار داده است و ممکن است قبل از اعلام معادل AMD سری m15 R4 تا پایان سال ، دل منتظر همه چیز باشد. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ Alienware m15 Ryzen Edition دل در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *