لپ تاپ هیبریدی یوگا 730 لنوو معرفی شد

یوگا 730

لنوو در کنفرانس بین المللی بزرگ MWC 2018 از دو نوت بوک جدید که گجت دو در یک در سری یوگا هستند، رونمایی کرده است. یوگا 730 که در دو مدل ۱۳ و ۱۵ اینچی به کاربران ارائه می شود دارای خصوصیات جالبی است که آن را از دیگر محصولات لنوو جدا کرده است. یوگا ۷۳۰ دارای از دو دستیار صوتی هوشمند کورتانا و الکسای آمازون پشتیبانی می کند تا بتوانید از مزایای این دو به صورت همزمان در لپ تاپ ویندوزی خود استفاده کنید.

لپ تاپ مورد نظر دارای یک نمایشگر با کیفیت IPS و همچنین دارای وضوح UHD است.و همین طور نسبت به نسل قبلی خود کاهش قابل توجهی را در وزن و قطر دستگاه داشته است. نسخه ۱۵ اینچی ۱.۸۸ کیلوگرم و نسخه ۱۳ اینچی ، دارای ۱.۱ کیلوگرم وزن است که برای لپ تاپ های مورد نظر وزن های خوبی به نظر می‌رسد. در داخل دستگاه سخت افزار قوی و قابل توجهی قرار گرفته است. لنوو این امکان را به شما می دهد تا سرعت های متفاوتی را در پردازنده های core i7 نسل هشتم اینتل برای این لب تاب سفارش دهید و درضمن این نسخه ۱۵ اینچی از مزیت داشتن کارت گرافیکی GTX 1050 انویدیا هم برخوردار است.

یوگا 730

هر دو این دستگاه ها دارای قلم اکتیو پن ۲ لنوو هستند و اسپیکر های JBL آن ها تجربه فوق العاده ای را از قسمت پخش صدا برای شما فراهم می کند. در بخش قیمت هم این دو مدل دارای اختلاف کمی هستند و قیمت بستگی به سفارش شما دارد. قیمت مدل ۱۳ اینچی از ۸۷۹.۹۹ دلار آغاز می شود و نسخه ۱۵ اینچی هم ۸۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد و در این لپ تاپ ها قرار است که از رنگ های نقره ای و خاکستری استفاده شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ هیبریدی یوگا 730 لنوو معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *