انتشار تصویری از گوشی OnePlus Ace

انتشار تصویری از گوشی OnePlus Ace

OnePlus Ace، گوشی میان رده آینده شرکت وان پلاس است که بزودی از راه خواهد رسید. تاکنون در پایگاه‌های داده 3C و Geekbench شاهد درز اطلاعاتی درباره دیوایس بودیم. لیست ها قابلیت شارژ 150 واتی و چیپست مدیاتک Dimensity 8100 را نشان دادند.

اکنون، OnePlus یک دستگاه جدید را از طریق سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo فاش کرده است. این تیزر شامل تصویری جزئی از پنل عقب دستگاه در دو رنگ مختلف است. همچنین تا حدودی نام Ace را تأیید می کند، زیرا در پوستر قابل مشاهده است.

قبلاً گفته می شد که این دستگاه یک Realme GT Neo3 ریبرند شده خواهد بود، اما با نگاهی به تصاویر، این شکاف ممکن است دارای برخی تفاوت های فیزیکی باشد. در مرحله اول، ماژول دوربین آن به طور کامل سمت چپ بالای دستگاه را پوشانده، مشابه آنچه در سری گلکسی S21 دیده ایم. یکی دیگر از تفاوت های GT Neo3 لبه های آن است که در مورد OnePlus Ace صاف به نظر می رسد.

به غیر از آن، تیزر OnePlus Ace نشان می‌دهد که این دستگاه با یک دوربین سه‌گانه عقب همراه با فلاش LED به فروش می رسد. نوار لغزنده هشدار OnePlus در هیچ جای پوستر وجود ندارد، بنابراین دستگاه احتمالاً این ویژگی را نخواهد داشت. تاکنون شایعات حاکی از آن است که OnePlus Ace دارای یک پنل نمایشگر 6.7 اینچی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. گفته می شود این گوشی دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی است. در بخش فنی، دستگاه دارای یک چیپ Dimensity 8100 با حداکثر 12 گیگابایت رم خواهد بود.

جدای از این، انتظار می رود این گوشی با دوربین های متعدد در عقب عرضه شود. این دوربین ها متشکل از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 خواهد بود. از آنجایی که OnePlus Ace یک مدل ریبرند شده از Realme GT Neo3 خواهد بود، می‌توان انتظار داشت که دارای صفحه نمایش FHD+ با حفره دوربین باشد و  اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز ارائه دهد. انتظار می رود این دستگاه به یک سیستم دوربین سه گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسل اولتراواید و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی مجهز شود.

بیشتر بخوانید  گوشی وان پلاس Nord 3 به سنسور IR مجهز است

در اخباری مرتبط اوایل این هفته، OnePlus تایید کرد که OnePlus 10R شایعه شده در تاریخ 28 آوریل در هند رونمایی می شود. آمازون هند قبلاً یک صفحه لندینگ ایجاد کرده است که در آن OnePlus 10R، OnePlus Nord CE 2 Lite و Nord Buds به صورت رندر مشاهده می شدند.

اکنون، طبق گزارش MySmartPrice، آمازون هند “به طور تصادفی” طراحی گوشی هوشمند آینده سری OnePlus 10 را فاش کرده است. این افشا از طریق یک تبلیغ اینستاگرام رخ داد و توسط یکی از کاربران توییتر مورد توجه و گزارش قرار گرفت.

تصویری که در آگهی ارائه می شود می تواند OnePlus 10R آینده باشد. طراحی دستگاه تا حد زیادی مطابق با رندرهایی است که قبلاً فاش شده بود، اما ماژول دوربین در طراحی آن به همراه موقعیت لوگو در پشت دستگاه کمی تغییر کرده است. در مجموع، این دستگاه تقریباً شبیه به OnePlus Ace است که اخیراً مورد آزمایش قرار گرفته است.

گفته شده، OnePlus 10R با صفحه نمایش 6.67 اینچی سامسونگ E4 AMOLED که وضوح +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ ارائه می دهد، عرضه خواهد شد. این دستگاه به چیپست مدیاتک Dimensity 8100 با حافظه رم 8/12 گیگابایتی LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 مجهز خواهد شد.

یک سیستم دوربین سه گانه در قسمت عقب قرار گرفته که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی، یک حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. در جلو، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی ISOCELL S5K3P9SP سامسونگ تعبیه شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویری از گوشی OnePlus Ace

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *