لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9 OLED معرفی شد

ایسوس در جریان CES 2023 لپ تاپ ExpertBook B9 OLED را به نمایش گذاشت و امروز این شرکت به طور رسمی آن را در بازار جهانی معرفی کرد. دستگاه جدید این شرکت تایوانی به عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ تجاری اولد 14 اینچی جهان معرفی شد و دارای ساختار سازگار با محیط زیست است.

این دستگاه به پردازنده  Intel Core vPro مجهز شده و دارای تعدادی ویژگی امنیتی سطح بالا سازمانی است. ایسوس ExpertBook B9 OLED طراحی شیک و باریکی دارد که با آلیاژ منیزیم-لیتیوم ساخته شد. این شرکت ادعا می کند که نه تنها سبک وزن است بلکه دوام بالایی ارائه می دهد. این دستگاه تنها 990 گرم وزن داشته و به استاندارد نظامی ایالات متحده MIL-STD-810H مجهز شد.

صفحه نمایش 14 اینچی این لپ تاپ با نسبت صفحه نمایش به بدنه 90 درصد و نسبت تصویر 16:10 ارائه می شود. علاوه بر این، نوت بوک از یک پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7 vPro و 64 گیگابایت حافظه سریع و کارآمد LPDDR5x رم بهره می‌برد. در بخش نرم‌افزاری، این لپ‌تاپ دارای ویندوز 11 پرو بوده  که مخصوص مشاغل و حرفه‌ای‌ها طراحی شده است.

ExpertBook B9 OLED دارای سیستم خنک کننده دو فن بوده که دمای کار را تا 27درصد کاهش می دهد، نویز را تا 32درصد کاهش داده و مصرف انرژی را در مقایسه با مدل های نسل قبلی کاهش بسیاری خواهد داد. پورت های اتصال شامل پورت های Thunderbolt 4 Type-C با پشتیبانی از USB Power Delivery 3.0 به همراه یک درگاه USB 3.2 Type-A سنتی می شود. ExpertBook B9 OLED همچنین دارای یک پورت HDMI 2.1 یکپارچه بوده که در صورت استفاده با پورت Thunderbolt 4 امکان اتصال حداکثر سه نمایشگر خارجی 4K را فراهم می کند. جک صوتی 3.5 میلی متری ترکیبی نیز موجود است.

لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9 OLED معرفی شد

قابل ذکر بوده که ایسوس هنوز قیمت و زمان عرضه لپ تاپ جدید را اعلام نکرد. در اخباری مرتبط ایسوس به تازگی یک لپ تاپ باریک و سبک جدید به سری Vivobook موسوم به Vivobook 16 OLED را عرضه کرده است. این معرفی پس از آن صورت می‌گیرد که این شرکت در ماه آوریل از مجموعه ای نوت بوک های جدید سری Zenbook و Vivobook در هند رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی ROG Phone 7

این دستگاه دارای پردازنده AMD Ryzen 7000 سری H با هوش مصنوعی و نمایشگر OLED NanoEdge Pantone Validated است. دستگاه جدید با همان طراحی باریک و سبکی عرضه می شود که ممکن است در سایر لپ تاپ های این سری دیده باشید. این یک طراحی هندسی تمیز با برچسب لوگوی برجسته Vivobook روی درب دارد.

Vivobook 16 OLED طوری طراحی شده که در 180 درجه صاف قرار بگیرد. این لپ تاپ دارای یک نمایشگر OLED NanoEdge Pantone Validated است که وضوح 3.2K، نرخ نوسازی 120 هرتز و زمان پاسخ 0.2 میلی ثانیه را ارائه می دهد. علاوه بر این، پنل دارای نسبت تصویر 16:10 با نسبت کنتراست تا 1.000.000:1 با نسبت صفحه نمایش به بدنه تا 86.5 درصد است.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ ایسوس ExpertBook B9 OLED معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *