سونی H8266 دارای نسبت نمایشگر 18 به 9 خواهد بود

سونی H8266

کمپانی سونی قصد دارد همین روزها از پرچمدار 2018 خود رونمایی به عمل آورد و تاکنون نیز شایعات و گمانه زنی های زیادی در مورد جانشین اکسپریا ایکس زد 1 و ایکس زد پریمیوم منتشر شده است. هم اکنون نام پرچمدار جدید سونی با شماره مدل H8266 در لیست AnTuTu قابل مشاهده می باشد. دلیل اینکه گفته می شود این گوشی پرچمدار می باشد این است که شماره مدل آن با H آغاز شده و از مشخصات این گوشی که دارای پردازنده ی کوآلکام اسنپدراگون 845 می باشد و نشانگر یک پرچمدار می باشد.

بر اساس اطلاعاتی که در گذشته از سوی کمپانی سونی منتظر شده است، گویا قصد دارد پرچمدار جدیدش را مجهز به یک صفحه نمایش با نسبت تصویر 18 به 9 و رزولوشن 2160 * 1080 نماید که در آزمون AnTuTu اشاره ای به اندازه ی نمایشگر نشده است. این کمپانی معروف ژاپنی در گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد در آینده پرچمداران خود را مجهز به صفحه نمایش اولد با رزولوشن 4K نماید ولی هم اکنون به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد از نمایشگرهای استاندارد Full HD استفاده نماید.

سونی H8266

البته باید اشاره کنیم که هنوز مشخص نیست که آیا پرچمدار بعدی سونی قرار است با صفحه نمایش +Full HD عرضه گردد یا نه؛ زیرا گوشی های سونی حتی با نمایشگر 4K نیز در حالت عادی رزولوشنی در حد Full HD ارائه می دهند که قطعا H8266 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، پرچمدار آینده ی سونی نیز از جدیدترین پردازنده ی کمپانی کوآلکام یعنی اسنپدراگون 845 استفاده خواهد کرد و سایر کمپانی ها نظیر سامسونگ وشیائمی نیز قصد دارد در پرچمداران آینده ی خود نیز از این تراشه استفاده نمایند و در این میان گمان می رود که شیائومی با عرضه ی می میکس 2 اس و می 7 قصد دارد با کمپانی سونی رقابت نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سونی H8266 دارای نسبت نمایشگر 18 به 9 خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *