لپ تاپ ایسر Aspire 3 با پردازنده i3 معرفی شد

لپ تاپ ایسر Aspire 3 با پردازنده i3 معرفی شد

ایسر لپ تاپ Aspire 3 را با پردازنده نسل یازدهم اینتل Core در ماه فوریه سال جاری راهی بازار کرد. اکنون این برند سری Aspire 3 را با یک نسخه جدید بروزرسانی کرده است.

آخرین پیشنهاد در دو سایز نمایشگر و با یک پردازنده جدید ارائه می شود. این یک نسخه کمتر قوی از مدل قبلی Aspire 3 بوده که قبلاً عرضه شده بود. ایسر Aspire 3 که به تازگی معرفی شده در نمایشگرهای 14 و 15.6 اینچی با رزولوشن FHD عرضه می شود.

این مدل باریک ترین و سبک ترین گزینه در سری Aspire 3 بوده که به ترتیب 18.9 میلی متر و 1.7 کیلوگرم وزن دارند. برای علاقه مندان به صدا، این لپ تاپ به دو بلندگوی استریو، میکروفون مجهز شده و دارای فناوری صدای برند برای کاهش نویز هوش مصنوعی است. یک وب کم 720p HD هم در این مدل تعبیه شد.

در بخش سخت افزاری، ایسر Aspire 3 پردازنده اینتل Core i3-N305 را در خود جای داده و دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. این دستگاه دارای یک سیستم حرارتی پیشرفته با سطح فن بزرگتر جهت دفع گرما است. ادعا می شود این لپ تاپ 11 ساعت عمر باتری داشته و با سیستم عامل ویندوز 11 با قابلیت wake-on-voice از طریق کورتانا کار کند.

گزینه های اتصال در Aspire 3 شامل پورت USB-C، نوع A USB 3.2 Gen1، HDMI 2.1، قفل Kensington و جک هدفون می شود. ایسر Aspire 3 دارای برچسب قیمت اولیه 39999 روپیه بوده و برای خرید در هند موجود است و می‌توانید آن را از وب‌سایت برند، فروشگاه‌های انحصاری، Vijay Sales و آمازون بیاورید.

در اخباری مرتبط ایسر با عرضه جدیدترین تلویزیون هوشمند اندرویدی 4K Ultra HD QLED سری W خود، دامنه تلویزیون های هوشمند اندرویدی را در هند گسترش داده است. این تلویزیون رده بالا در دو سایز 55 اینچی و 65 اینچی به فروش رسیده و دارای طیف وسیعی از ویژگی ها و فناوری های پیشرفته بوده که تجربه تماشای استثنایی ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های برجسته سری W ایسر، پنل QLED آن است که رنگ های دقیق و زنده را تضمین می کند و آن را به انتخابی عالی برای علاقه مندان به سینما و ورزش تبدیل می کند. فناوری Super Anti-Glare تضمین کرده که نمایشگر حتی در محیط های روشن قابل مشاهده بوده و برای استفاده در هر اتاق از خانه ایده‌آل است.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ ایسر Nitro 16 راهی بازار شد

این تلویزیون همچنین با صدای 30 واتی Aural و پشتیبانی از Dolby Atmos کیفیت صدای چشمگیری ارائه می دهد، در حالی که ویژگی های MEMC و ALLM آن پخش صاف و یکپارچه را ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ ایسر Aspire 3 با پردازنده i3 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *