لو رفتن طراحی گوشی OnePlus 10R

لو رفتن طراحی گوشی OnePlus 10R

گوشی OnePlus 10R، جانشین OnePlus 9R محسوب شده که در چند روز اخیر شاهد انتشار شایعاتی پیرامون آن بودیم. هفته گذشته ما حتی مشخصات کامل آن را بدست آوردیم. امروز بار دیگر گوشی هوشمند مورد اشاره لو رفت. این بار، دستگاه در رندرهای مطبوعاتی ظاهر شده که طراحی آن را آشکار می سازد.

با توجه به مشخصات، گفته می‌شود که OnePlus 10R آینده یک مدل ریبرند شده از Realme GT NEO3 است. اکنون، به لطف رندرهای به اشتراک گذاشته شده توسط Yogesh Brar، می‌توان گفت که اگرچه گوشی OnePlus دارای مجموعه ای از ویژگی های مشابه است، اما طراحی کمی متفاوت خواهد داشت.

نخست اینکه، OnePlus 10R به عنوان Realme GT NEO3 طراحی پرزرق و برقی ندارد. دوم اینکه فلاش LED در سمت راست دوربین اصلی 10R قرار خواهد گرفت. در حالی که در GT Neo 3، فلاش در زیر دوربین اصلی وجود دارد. همانطور که گزارش‌های قبلی نشان داده بودند، علی‌رغم طراحی بهینه‌شده، OnePlus 10R مانند realme GT NEO3 فاقد نوار لغزنده هشدار است. علاوه بر این، در واقع اولین گوشی هوشمند با نام تجاری OnePlus خواهد بود که دارای یک صفحه نمایش حفره دوربین در وسط نمایشگر است.

طبق اطلاعات قبلی، OnePlus 10R با صفحه نمایش 6.67 اینچی E4 AMOLED سامسونگ با رزولوشن FHD+، نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ وارد بازار خواهد شد. این دستگاه به چیپست مدیاتک Dimensity 8100 همراه با رم 8 گیگابایتی/12 گیگابایتی LPDDR5 و تا 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 عرضه می شود.

لو رفتن طراحی گوشی OnePlus 10R

یک سیستم دوربین سه گانه در قسمت عقب قرار دارد که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. در قسمت جلو، دوربین 16 مگاپیکسلی ISOCELL S5K3P9SP سامسونگ تعبیه شده است. این گوشی دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، اسپیکرهای دوگانه استریو و با پشتیبانی از فناوری صوتی Hi-Res خواهد بود. وان پلاس 10R به سیستم عامل OxygenOS 12 مبتنی بر اندروید 12 مجهز بوده و می تواند در دو نوع باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ 150 واتی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 80 واتی به فروش برسد.

در اخباری مرتبط Oppo اخیراً از فناوری شارژ سریع 150 واتی خود رونمایی کرده است که قرار بوده روی گوشی OnePlus که در سه ماهه دوم سال 2022 از راه می رسد، قرار گیرد. با این حال، یک دستگاه OnePlus با سرعت شارژ 160 واتی در وب سایت 3C چین ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید  وان پلاس NORD 2 با پردازنده DIMENSITY 1200 در راه است

اولین بار توسط MySmartPrice مشاهده شد، لیست نشان می دهد که این اسمارتفون دارای شماره مدل PGKM10 بوده و یک دستگاه تلفن هوشمند 5G به حساب می آید. اطلاعات تا حدودی گیج کننده است زیرا تاکنون، شماره مدل PGKM10 مربوط به تبلت آینده OnePlus با نام OnePlus Pad بود. با این حال، تصور اینکه OnePlus تبلتی با آن ظرفیت شارژ سریع بالا معرفی کند، عجیب به نظر می رسد در حالی که تبلت Oppo که چند هفته پیش معرفی گشت، با شارژ سریع 33 واتی عرضه شد.

چند نامزد وجود دارند که می توانند با این شارژ سریع 160 واتی SuperVOOC ارائه شوند. این دستگاه می تواند یک نسخه از سری OnePlus 10 باشد. یک افشاگر اخیرا نشان داد که OnePlus در حال کار بر روی دستگاهی است با چیپست Dimensity 8100 مدیاتک، صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 و برخی دیگر. نامزد دیگر برای این سرعت شارژ می تواند گوشی OnePlus 10 Ultra باشد که برای اولین بار از طریق پتنت های طراحی OnePlus افشا شد.

 

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لو رفتن طراحی گوشی OnePlus 10R

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *