هدفون درون گوش سنهایزر IE 600 معرفی شد

هدفون درون گوش سنهایزر IE 600 معرفی شد

تولید کننده لوازم صوتی آلمانی Sennheiser هدفون پرچمدار داخل گوش IE 600 را برای بازار هند معرفی کرده است. Sennheiser IE 600 از مواد مشابهی ساخته شده است که برای مریخ‌نورد ناسا استفاده می‌شود و بر استحکام آن تاکید دارد. سازنده لوازم صوتی آلمانی می گوید IE 600 صدای طبیعی قوی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

IE 600 دارای پوشش زیرکونیوم آمورف ZR01 است که باعث می شود دستگاه دارای سختی و مقاومت خمشی باشد. مواد زیرکونیوم ZR01 به دلیل خواص بهینه آن یک انتخاب محبوب در صنعت هوافضا است. این همان چیزی بوده که سر حفاری قدرتمند مریخ نورد از آن ساخته شده و سطح IE 600 در برابر خوردگی و خط و خش محافظت می شود.

سنهایزر IE 600 از طریق فرآیند چاپ سه بعدی ویژه تولید می شود. در حالی که طراحی IE 600 در آلمان انجام شد، توسط شرکت Sonova Consumer Hearing در ایرلند تولید شد. جدا از استحکام، IE 600 از کیفیت آکوستیک نیز برخوردار است. حجم پشتی آکوستیک و محفظه‌های تشدیدکننده با قالب‌گیری دقیق، خروجی بالایی را ارائه می‌کنند. سیستم صوتی IE 600 برای تولید بیس عمیق کاملاً بهینه شده است.

Sennheiser IE 600 با استفاده از مبدل TrueResponse خود با درایور 7 میلی متری صدای خروجی بدون اعوجاج ارائه می دهد. این محدوده فرکانس وسیعی را برای هدفون فراهم خواهد آورد. IE 600 به دلیل پشتیبانی از کابل های 4.8 میلی متری یا کوچکتر، امکان ورودی های متنوعی را فراهم می کند. نوک هدفون سیلیکونی و مموری فوم در سه اندازه در IE 600 موجود است. Sennheiser می گوید IE 600 تنظیم مرجع خنثی را برای مشتریان فوق العاده پرشور خود ارائه می دهد. Sennheiser IE 600 قیمتی معادل 76 دلار دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سنهایزر مراجعه کنید. این هدفون گزینه جذاب برای افرادی بوده که به دنبال هدفون کارآمد هستند و می خواهند از صدایی باکیفیت لذت ببرند. پیش بینی شده بزودی مدل های بیشتری معرفی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سنهایزر و معرفی هدفون HD 660S2

نظرات در مورد : هدفون درون گوش سنهایزر IE 600 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *